Ga naar inhoud

Nieuw, innovatief product. Waar vind ik een fabrikant

Geplaatst:

Marsun

Ik heb een idee voor een nieuw, innovatief product waarvoor ik ook voor het eerste deel al een ( buitenlandse) investeerder heb. Staat nog volledig in de kinderschoenen, ik ben bezig met de businesscase.

Maar om verder te kunnen ben ik op zoek naar waar ik mijn product kan laten fabriceren. Liefst Nederland/ EU. Betreft natuurlijk product. Wie weet waar ik terecht kan? En heeft iemand idee van hoe het zit met het beschermen van dit product en de kosten ervan?

Bedankt alvast en groeten,

Mar

Featured Replies

Geplaatst:

Kamer van Koophandel

Beste Mar,

Van een goed idee een verkopend product ontwikkelen is niet eenvoudig. Daarbij dien je in de loop van het proces verschillende strategische keuzes te maken.

Verkenning van (en eventueel investeren in) bescherming, business case, klantwaarde, prototype bouwen, de juiste fabrikant vinden zijn onderdeel van deze zoektocht.

Een eenduidig hapklaar antwoord op deze onderdelen is niet te geven. Ieder plan is immers uniek en dient als zodanig behandeld te worden. Wel kan ik je helpen met het vinden van de benodigde kennis en netwerken op dit vlak.

Met vriendelijke groet,

Brigitte Slegers, innovatieadviseur

M06-20010581

De KvK Informatie- en Advieslijn is op werkdagen van 8:30 uur tot 17:00 telefonisch bereikbaar op 088-5852222.

Geplaatst:

DeoBrands

Ik zou eens op alibaba kijken ... zij zijn nu ook actief in Europa dus wie weet?

Digital Marketing http://agency.eoi.digital/ | Digital Transformation https://transform.eoi.digital/

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.