• 0

Ideeën gezocht voor uitbreiding

Hey HL-ers,

 

Ik ben nu ongeveer 8 maanden aan het ondernemen, en het loopt heel lekker. Ik heb een omzet van pak-en-beet 1000 euri in de maand, en ik doe ook nog 5 VWO ernaast.

 

Maar, ik wil het niet houden bij klanten vinden en programmeren. Mijn interesses liggen vooral op het gebied van managen, communiceren, adviseren, etc. Ik denk dat jullie zelf ook voor een groot deel zo zijn.

 

Ik ben wel jong en heb misschien ietwat weinig levenservaring, maar daarnaast heb ik weer mijn intelligentie en doorzettingsvermogen, dus dat komt goed.

 

Hebben jullie ideeën voor mij? Waar kan ik me beter op richten? Misschien kan ik beter een programmeur zoeken en de opdrachten managen en doorgroeien tot een 'echte' projectleider?

 

Het is lastig, ik weet het, maar ideeën, vragen, suggesties; alles, is welkom.

 

- Erik

 

Technisch innovator.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Op grond waarvan krijg je nu je opdrachten? (Wellicht biedt dit aanknopingspunten voor een vervolg)

 

Voor het grootste deel krijg ik het van 3 huidige klanten, die ik denk ik nu wel partners mag noemen.

 

Ik krijg nu mn opdrachten omdat de prijs-kwaliteit verhouding bij mij uitstekend is. Enige nadeel is dat een opdracht bijvoorbeeld 2 weken kan duren in plaats van enkele dagen bij een fulltime-bedrijf. Veel kleine en middelgrote ondernemingen vinden dit de moeite waard.

 

Wat ik belangrijk vind, en ook benadruk, is dat de gebruiksvriendelijkheid van een website, maar zeker ook van het CMS, heel goed moet zijn. Alles wordt op maat gemaakt en er wordt geen gebruik gemaakt van andere (OS) scripts.

 

O ja.. het gaat voornamelijk om de ontwikkeling van webshops, CMS-en e.d., dus niet echt om design (hier heb ik mn partners voor).

 

Ook bied ik onderhoudscontracten aan, met zeer aantrekkelijke voorwaarden.

 

Ik klink een beetje hoogmoedig soms, maar ik geloof in mijn producten en bedrijf :)

 

ik sta ook open voor samenwerking met iemand anders om te kunnen verbreden en uitbreiden.

 

[edit]

ik heb dit bericht een paar keer ge-edit om wat meer over mezelf te vertellen

[/edit]

Technisch innovator.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 96 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.