• 0

Aangifte vennootschapsbelasting

Beste mensen,

 

Ik ben bezig met aangifte doen van vennootschapsbelasting met het aangifte programma van de belastingdienst.

 

Nu staat er uiteindelijk dat wij moeten betalen, ook al hebben we verlies gedraaid (onze bv bevindt zich nog in de opstartfase).

 

Dit komt omdat ik veel betalingen heb gedaan met mijn privé rekening. Deze zijn verder niet verwerkt in de balans, waar kan/mag dit?

 

Wellicht bij liquide middelen; begin boekjaar? Want als ik daar het bedrag invul wat ik in totaal heb uitgegeven met mijn privé rekening komt het programma wel uiteindelijk uit op € 0,-.

 

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen, ik heb van alles geprobeerd. Daarbij is de belastingdienst telefonisch vrij lastig te bereiken.

 

Alvast bedankt.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0
Dit komt omdat ik veel betalingen heb gedaan met mijn privé rekening. Deze zijn verder niet verwerkt in de balans, waar kan/mag dit?

Rekening courant DGA

 

Wellicht bij liquide middelen; begin boekjaar?

Wil je dan dat die privé betalingen een informele kapitaalstorting zijn?

 

Mijn idee en advies? Dit zijn erg basic vragen. Zoek a.u.b een goede boekhouder: die kost altijd minder dan de gevolgen van geknutsel met BV's

 

 

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 222 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.