Ik huur voor mijn hoveniersbedrijf al langere tijd een garagebox voor gereedschappen , materialen en opslag.
Ik overweeg om een garagebox te kopen van het geld dat van een kleine erfenis verkregen is .
Op het forum te vinden dat deze box bij alleen zakelijk gebruik ook zakelijk geëtiketteerd moet worden. Daarover dus geen vraag .
Mijn vraag of de waarde van deze garagebox mee wordt geteld voor de vermogenstoets, omdat we een laag inkomen hebben uit het bedrijf en daarom ook in aanmerking komen voor zorg en huurtoeslag.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
joost.c
joost.c
Beste Forum leden,
Ik huur voor mijn hoveniersbedrijf al langere tijd een garagebox voor gereedschappen , materialen en opslag.
Ik overweeg om een garagebox te kopen van het geld dat van een kleine erfenis verkregen is .
Op het forum te vinden dat deze box bij alleen zakelijk gebruik ook zakelijk geëtiketteerd moet worden. Daarover dus geen vraag .
Mijn vraag of de waarde van deze garagebox mee wordt geteld voor de vermogenstoets, omdat we een laag inkomen hebben uit het bedrijf en daarom ook in aanmerking komen voor zorg en huurtoeslag.
Groet, joost.c
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/49869-garagebox-kopen-telt-deze-mee-voor-de-vermogenstoets/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag