Onlangs ben ik een bedrijf gestart in duurzame souvenirs en relatie geschenken.
Het gaat om waterproducten zoals waterflessen en ponchos die geschikt zijn voor duurzame recreanten en toeristen. Deze heb ik onder mijn (water)merk naam Tulper laten maken en wil ik vanaf augustus gaan verkopen aan recreatieparken, souvenirwinkels, pretparken en evt ook custom made als relatiegeschenk.
Het is dus nogal een brede doelgroep, heeft iemand daar ervaring in of tips voor hoe deze branches te bereiken? of een bepaald distributiemodel? adverteren? mailingadressen? samenwerking met andere partijen?
Alvast dank voro de reactie!
Importeur eco producten onder eigen merk maar ook privat label /custommade.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ragapeldoorn
ragapeldoorn
Onlangs ben ik een bedrijf gestart in duurzame souvenirs en relatie geschenken.
Het gaat om waterproducten zoals waterflessen en ponchos die geschikt zijn voor duurzame recreanten en toeristen. Deze heb ik onder mijn (water)merk naam Tulper laten maken en wil ik vanaf augustus gaan verkopen aan recreatieparken, souvenirwinkels, pretparken en evt ook custom made als relatiegeschenk.
Het is dus nogal een brede doelgroep, heeft iemand daar ervaring in of tips voor hoe deze branches te bereiken? of een bepaald distributiemodel? adverteren? mailingadressen? samenwerking met andere partijen?
Alvast dank voro de reactie!
Importeur eco producten onder eigen merk maar ook privat label /custommade.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag