Geplaatst: 3 maart 200520 j ramsesII 5 berichten 2 Trofeeën 0 Reputatie Goedemorgen, Reeds eerder vermeld, ik ben begonnen met mijn eigen onderneming (thuiszorg). Mijn vraag is: Kan ik subsidie krijgen? Of waar kan ik terecht? Groet, Ramses
Geplaatst: 3 maart 200520 j Bezemploeg 209 berichten 8 Trofeeën 5 Reputatie Moderator Ik weet het niet hoor, maar waarom zou een thuiszorgbedrijf subsidie moeten krijgen?
Geplaatst: 3 maart 200520 j msteer 1.7k berichten 8 Trofeeën 97 Reputatie dat vind ik wel een beetje kort door de bocht van onze gewaardeerde bezemploeg. waarom zou thuiszorg niet commercieel worden ondernomen? helemaal met het persoonsgebonden budget van tegenwoordig? het is daarmee zelfs mogelijk bemiddelingskosten voor het vinden van goede hulpverleners, of gezinsleden die thuiszorg verlenen te betalen. ik denk dat ramses iets meer moet vertellen van zijn bedrijf... Routeplanner voor meerdere adressen
Geplaatst: 3 maart 200520 j FransH 70 berichten 6 Trofeeën 0 Reputatie Thuiszorg kan natuurlijk ook commercieel, je moet wel zorgen dat je betere kwaliteit biedt! Some are born great, some achieve greatness and some have greatness thrust upon them
Geplaatst: 3 maart 200520 j Nils de Witte 7.8k berichten 8 Trofeeën 146 Reputatie Uhh, er wordt gevraagd om subsidie, dat is wat anders als commercieel. Commercieel is juist ZONDER subsidie ;) Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg. contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance
Geplaatst: 8 februari 200718 j sndr 1 berichten 0 Trofeeën 0 Reputatie Hallo, Ik zit met precies dezelfde vraag. Ik ben student aan de HEAO en ik loop nu stage bij de thuiszorg. Ik moet onderzoeken of ze in aanmerking komen voor subsidie. Ramsesll, heb jij al antwoord op je vraag? Of weet iemand anders misschien waar ik moet zoeken?? Alvast bedankt! Groetjes, Linda
Geplaatst: 8 februari 200718 j ModeratieTeam 38 berichten 2 Trofeeën 3 Reputatie Dit is niet zozeer een schoolvraag, als wel een stage vraag. Die worden op dit forum helaas niet meer beantwoord. Dus deze gaat op slot.
ramsesII
Goedemorgen,
Reeds eerder vermeld, ik ben begonnen met mijn eigen onderneming (thuiszorg).
Mijn vraag is: Kan ik subsidie krijgen? Of waar kan ik terecht?
Groet, Ramses