Ik ga deze week starten met mijn onderneming en heb even een proefberekening gemaakt over mijn eventuele verdiensten nog dit jaar.
Omdat ik het moeilijk ga krijgen om aan de 1225 uur te komen dit jaar heb ik een proefberekening gemaakt om te kijken hoeveel het mij kost als ik niet aan de 1225 uur kom.
Hieronder heb ik de berekening in een afbeelding staan.
Zou iemand even kunnen kijken of ik het zo en beetje goed heb gedaan. Links staat de berekening met zelfstandigenaftrek en rechts zonder.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
mjansen
mjansen
Ik ga deze week starten met mijn onderneming en heb even een proefberekening gemaakt over mijn eventuele verdiensten nog dit jaar.
Omdat ik het moeilijk ga krijgen om aan de 1225 uur te komen dit jaar heb ik een proefberekening gemaakt om te kijken hoeveel het mij kost als ik niet aan de 1225 uur kom.
Hieronder heb ik de berekening in een afbeelding staan.
Zou iemand even kunnen kijken of ik het zo en beetje goed heb gedaan. Links staat de berekening met zelfstandigenaftrek en rechts zonder.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/50116-proefberekening-starten-bedrijf/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag