Aanbevolen berichten

Ik weet niet of dit de juiste plek is, maar goed - gewoon proberen.

 

Ik ben benieuwd of er startend ondernemers uit Utrecht interesse hebben in een min of meer reguliere netwerk bijeenkomst. Ik heb een aantal bestaande netwerken bekeken, maar die hebben veelal als laatste nieuws iets uit december 2004, en dat wekt bij mij niet de indruk dat het een bijzonder levendig netwerk is.

 

Wat mij leuk lijkt is eens in de 2 weken, of eens in de maand, met een aantal Utrechtse starters ergens in een kroeg af te spreken en daar gewoon, lekker informeel, met elkaar te praten over het startend ondernemerschap en al doende ons netwerk uit te breiden.

 

Als het je wat lijkt, reageer dan op dit bericht. Als er genoeg interesse is gaan we het gewoon doen.

Link naar reactie

Zaph, mijn steun en hulp krijg je. Ik zat ook al langer rond te kijken naar voor mij geschikte 'clubs' in de regio zonder blablagehalte en met een doelgroep waar ik bij hoor. Skillcity is voor mijn bureautje (grafisch ontwerp) tè ICT. (Overigens een beoordeling zonder ooit naar een kennismakingsbijeenkomst o.i.d. te zijn geweest.) Je hebt ook Jong MKB.

Heb je (meer) animo?

Remwerk creatief ontwerp en webwerk | Remco de Waal | remco@remwerk.nl | www.remwerk.nl

Link naar reactie

rem - Wat tegenviel was dat hoewel ze vooraf wisten welke ondernemers er zouden zijn ze geen enkele moeite hadden gedaan om diegenen die in dezelfde branche zaten aan elkaar te koppelen. Hoewel het natuurlijk altijd zinvol kan zijn een werkloze interim manager in je netwerk te hebben had ik die avond liever gesproken met wat grafisch ontwerpers en dergelijke.

 

webwolff - zou prima kunnen. Maakt me niet zoveel uit hoe we het doen.

Link naar reactie

Nou, ik gaf aan wat me niet beviel bij de vorige speednetworking event. Da's alles. Het was gewoon te geforceerd en georganiseerd, en er was in het hele programma te weinig mogelijkheid om echt te netwerken.

 

Ik wil gewoon in een ontspannen sfeer met lotgenoten ervaringen uitwisselen... ;)

 

PS - STEW Utrecht gaat binnenkort een netwerk meeting organiseren, in navolging van wat men in Amsterdam regelmatig doet. Kent iemand dat?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 159 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.