Als we nou eens een soort businessplan workout day organiseren, waar een groepje ondernemers elkaars plannen aan horen, feedback geven en hierdoor in een korte tijd tot resultaten komen.
Om maar concreet te zijn:
Wanneer: Op vrijdag 8 april.Begint om 8:00 eindigt uiterlijk op 24:00 uur.
Waar: Locatie nog onbekend (misschien dat iemand ons kan faciliteren).
Voor wie: Maximaal 8 ondernemers die met de rollout van een nieuw produkt of dienst bezig zijn, en dat binnen 6 maanden willen lanceren. (ik of één iemand beoordeeld de concepten, moeten haalbaar zijn)
Hoe gaan we het doen: smorgens presenteert iedere ondernermer zijn plan. Vervolgens hebben we 8 tafels (misschien moeten we dit terug brengen naar 4) S'middags loopt iedere ondernemer iedere tafel af en geeft zijn feedback en input. Al of niet ondersteund door een handige brainstorm tool.
We zouden dit ook online kunnen doen, maar denk dat bij elkaar komen meer zoden aan de dijk zet.
Kosten: Dekkend. Oftewel ruimte moet gehuud kunnen worden (nogmaals misschien kan iemand ons hier onderdak geven) broodjes kofie en limonade moet betaald worden). Maximaal zo'n 75- 150 euro p.p.
We gaan niet eerder uit elkaar voordat alle plannen concreet af zijn.
Misschien twee extra dagen twee weken er na. Geen bla bla verhalen, to the point en gewoon een dag keihard werken.
Het is maar een idee en een schot voor de boeg, als je voor succes wil gaan...
Perry
Wie hebben zich ondertussen aangemeld?
Merkava (Maas en Waal)
jwillem (Den Haag)
Perry (Nieuw Vennep)
Emanual (Nieuw Vennep) (nog niet zeker)
Ideeën waar te houden:
- Groningen (italiaans restaurant)
- Nieuw Vennep (ik weet misschien wat leuks, maar moet ik eerst vragen)
- In den Haag bij Jan Willem (denk dat het te klein is)
Iemand ander nog suggesties?
Wanneer:
- Vrijdag 8 april (het is wat kort dag, maar laten we maar even staan)
Hoe/Agenda:
- 08:30 - 9:00 Inloop/kofie
- 09:00 - 10:00 Plan 1.
- 10:00 - 11:00 Plan 2
- 11:00 - 12:00 Plan 3
- 12:00 - 13:00 Lunch
- 13:00 - 14:00 Herhaling plan 1
- 14:00 - 15:00 Herhaling plan 2
- 15:00 - 16:00 Herhaling plan 3
Op een vervolg datum opnieuw presenteren waar input is verwerkt.
Prijs: Kosten dekkend. Afhankelijk van voor investering, vooruit betalen of ter plekke geld in een pot doen.
Opmerkingen:
- Ik denk dat 8 presentaties te veel is. Misschien beter om maximaal 4 of 5 te doen. mmm
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
perry
perry
Als we nou eens een soort businessplan workout day organiseren, waar een groepje ondernemers elkaars plannen aan horen, feedback geven en hierdoor in een korte tijd tot resultaten komen.
Om maar concreet te zijn:
Wanneer: Op vrijdag 8 april.Begint om 8:00 eindigt uiterlijk op 24:00 uur.
Waar: Locatie nog onbekend (misschien dat iemand ons kan faciliteren).
Voor wie: Maximaal 8 ondernemers die met de rollout van een nieuw produkt of dienst bezig zijn, en dat binnen 6 maanden willen lanceren. (ik of één iemand beoordeeld de concepten, moeten haalbaar zijn)
Hoe gaan we het doen: smorgens presenteert iedere ondernermer zijn plan. Vervolgens hebben we 8 tafels (misschien moeten we dit terug brengen naar 4) S'middags loopt iedere ondernemer iedere tafel af en geeft zijn feedback en input. Al of niet ondersteund door een handige brainstorm tool.
We zouden dit ook online kunnen doen, maar denk dat bij elkaar komen meer zoden aan de dijk zet.
Kosten: Dekkend. Oftewel ruimte moet gehuud kunnen worden (nogmaals misschien kan iemand ons hier onderdak geven) broodjes kofie en limonade moet betaald worden). Maximaal zo'n 75- 150 euro p.p.
We gaan niet eerder uit elkaar voordat alle plannen concreet af zijn.
Misschien twee extra dagen twee weken er na. Geen bla bla verhalen, to the point en gewoon een dag keihard werken.
Het is maar een idee en een schot voor de boeg, als je voor succes wil gaan...
Perry
Wie hebben zich ondertussen aangemeld?
Merkava (Maas en Waal)
jwillem (Den Haag)
Perry (Nieuw Vennep)
Emanual (Nieuw Vennep) (nog niet zeker)
Ideeën waar te houden:
- Groningen (italiaans restaurant)
- Nieuw Vennep (ik weet misschien wat leuks, maar moet ik eerst vragen)
- In den Haag bij Jan Willem (denk dat het te klein is)
Iemand ander nog suggesties?
Wanneer:
- Vrijdag 8 april (het is wat kort dag, maar laten we maar even staan)
Hoe/Agenda:
- 08:30 - 9:00 Inloop/kofie
- 09:00 - 10:00 Plan 1.
- 10:00 - 11:00 Plan 2
- 11:00 - 12:00 Plan 3
- 12:00 - 13:00 Lunch
- 13:00 - 14:00 Herhaling plan 1
- 14:00 - 15:00 Herhaling plan 2
- 15:00 - 16:00 Herhaling plan 3
Op een vervolg datum opnieuw presenteren waar input is verwerkt.
Prijs: Kosten dekkend. Afhankelijk van voor investering, vooruit betalen of ter plekke geld in een pot doen.
Opmerkingen:
- Ik denk dat 8 presentaties te veel is. Misschien beter om maximaal 4 of 5 te doen. mmm
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/5163-businessplan-workout-day/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
21 antwoorden op deze vraag