Zoektocht naar ondernemer van het jaar

Aanbevolen berichten

Zoektocht naar ondernemer van het jaar

 

Ernst & Young, Fortis Bank en Tiscali gaan de komende maanden op zoek naar de beste ondernemer van het jaar. De winnaar die op 1 oktober bekend wordt gemaakt, mag zich Entrepeneur of the Year 2005 noemen. De competitie wordt dit jaar voor de tiende keer in Nederland gehouden. De organisaties willen met de wedstrijd de ondernemers als drijvende kracht achter de Nederlandse economie belonen.

 

Ondernemers kunnen zich aanmelden voor de competitie via www.eoy.nl

 

Link naar reactie
Gast Jacobien

Zoektocht naar ondernemer van het jaar

 

Ernst & Young, Fortis Bank en Tiscali gaan de komende maanden op zoek naar de beste ondernemer van het jaar. De winnaar die op 1 oktober bekend wordt gemaakt, mag zich Entrepeneur of the Year 2005 noemen. De competitie wordt dit jaar voor de tiende keer in Nederland gehouden. De organisaties willen met de wedstrijd de ondernemers als drijvende kracht achter de Nederlandse economie belonen.

 

Ondernemers kunnen zich aanmelden voor de competitie via www.eoy.nl

 

 

Heel interessant. Alleen zijn de eisen best hoog. O.a. minimaal 5 jaar bestaan en een sterke groei hebben doorstaan. Ik denk dat er maar een paar mensen op het forum daaraan voldoen.

Link naar reactie

Hallo Nonex en anderen,

 

Nederland is een bijzonder land met veel wedstrijden waar je als ondernemer aan mee kunt doen en die jou en je bedrijf veel gratis publiciteit kunnen opleveren. :)

 

De zoektocht naar de 'Ondernemer van het jaar 2005' eindigt namelijk niet over een aantal maanden, maar al aanstaande donderdag tijdens de laatste dag van de Week van de Ondernemer in de Utrechtse Jaarbeurs. Dan kiest een zeskoppige jury, bestaande uit twee sponsors (ING en alweer Tiscali), de hoofdredacteur van ondernemersblad Bizz en drie ondernemers (waaronder ondergetekende 8)) wie de beste ondernemer van Nederland is en zich de rest van zijn leven de Ondernemer van het jaar 2005 mag noemen. Meer dan 125 bedrijven hebben zich aangemeld en de laatste drie mogen zich donderdagmiddag voor de jury presenteren en verdedigen, waarna donderdagavond tijdens het nationale MKB Galadiner de prijs wordt uitgereikt.

 

Naast de Ondernemer van het jaar, wordt die dag overigens ook de Starter van het jaar gekozen en bekend gemaakt. Het lijkt me dat er best HL-ers zijn die in 2006 kans maken op die titel. Even agenderen dus en volgend jaar allemaal meedoen. ;D

 

Succes Karen

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Link naar reactie

Forumleden,

 

Uit m'n hoofd kan ik een aantal wedstrijden noemen. Aan een aantal heb ik meegedaan:

 

-ING Startersprijs

-Livewire

-New Venture

-Babytycoonaward

-Nextstage

-Active 24

-Ibpq

 

Allemaal leuke initiatieven. Nadeel is dat elke wedstrijd weer andere voorwaarden hebben.

 

JW

Coffee-star | espressobars

www.coffee-star.nl

Quote: Kijk niet naar wat vandaag kan, maar denk aan wat morgen mogelijk is.

Link naar reactie

Als ondernemende huisman zou ik wel een kans maken, een ondernemende huisvrouw heeft inmiddels ook gewonnen:-)

 

Ik vind het wel een kriteria die de jury mee zou moeten nemen. Is het gezin nog compleet van de succesvolle ondernemer? Pas dan ben je echt een winnaar:-)

 

Perry

Link naar reactie

Mijn vroegere baas is afgelopen keer (terecht) 'entepreneur of the year' geworden. Maar dit is inderdaad wel een prijs waar je als 'kleine jongen' niet tussen komt. Tenminste, ik neem aan dat de gemiddelde HL'er niet bij E & Y (of ander kantoor van zelfde orde) zijn boekhouding heeft onder gebracht ;D

Auto leasen? Eerst bij LeaseVergelijker kijken! | InfoTrade: erkend Adwords Qualified Company

 

Hope is not a strategy!

Link naar reactie

wat let ons om onder de HL leden een prijs uit te schrijven voor de combinatie ondernemen en HL verantwoordelijkheid.

Er zijn zeker actualiteiten programma's te vinden die daar aandacht aan gaan schenken, goed vooral zowel HL als de ondernemer.

Mooi bokaaltje in zijn profiel, en op de website.

Link naar reactie

<< schrijven voor de combinatie ondernemen en HL verantwoordelijkheid.

Er zijn zeker actualiteiten programma's te vinden die daar aandacht aan gaan schenken, goed vooral zowel HL als de ondernemer.

Mooi bokaaltje in zijn profiel, en op de website.>>

 

Ja. leuk idee. Maar waar moet je dan allemaal aan voldoen en hoe gaan we dat meten?

 

Perry

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 167 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.