Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
willemj
willemj
Contact persoon en eindverantwoordelijke voor de IT bij een systeembeheer klant van me is echt te suf voor woorden. Heb een aantal weken geleden, op verzoek, een inventarisatie gemaakt van de beveiliging van de informatie/PCs. Netje uitgewerkt met suggesties voor aanpassingen, training/educatie van gebruikers en eisen/consequenties m.b.t. wettelijke eisen. Documentje ligt nu ergens op een hoop met als enige reactie 'ik heb het gelezen'. Inhoud ligt het niet aan. Is al 5 jaar een klant van me en vertrouwen op m'n kennis. Krijg het idee dat hij dat document alleen wil hebben omdat een paar medewerkers, geheel terecht, wat kritische vragen hebben gesteld.
De organisatie is ook flink aan het groeien en de oude opzet met mini netwerkjes voor locaties met 2-6 pc's past niet meer. Ze moeten dus over op wat anders. Niet mijn werk of interesse dus op zoek naar een andere partij. Eerst moet er gekozen worden tussen twee technologieen waar de informatiestroom binnen de diverse locaties de grootste factor is. Ik doe wat onderzoek, leg uit wat de technologieen met voor- en nadelen zijn en vraag of hij in kaart kan (laten) brengen wat de informatie behoefte is. Twee weken later is er nog niets gebeurd dus stel ik de vraag nog maar een keer. Weer twee weken later nog steeds niets. Na wat lukraak rondbellen vind ik een bedrijf dat werkt met de ene techniek en wel wil laten zien hoe het een en ander werkt (Eerste keer dat ik aan 'cold calling' doe en valt eigenlijk best mee :D) Afspraak voor vanmiddag om 14.00. Ik bel om 13.30 op om door te geven dat ik rechtstreeks naar dat bedrijf ga i.p.v. eerst langs te komen. Wat blijkt hij kan er niet bij zijn!! Gr#@$1.
Kan nog wel een paar a4tjes doorgaan met dit soort voorbeelden. Lijkt op complete onverschilligheid zolang z'n personeel maar niet te hard klaagt gaat het wat hem betreft wel goed.
Wat moet je nou met zo'n klant?? Heb het draadje 'hoe kom ik van een klant af' nog maar een keer doorgelezen en zal blij zijn als ik het zaakje overgedragen heb (maandje of 6 schat ik in)
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag