Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
BDP2017
BDP2017
Beste,
Ik heb een kleine onderneming. Net als vele starters heb ik in het begin wat boekhoud kundige fouten gemaakt. Aangezien de controle de eerste 2 jaar niet voldoende was blijken nu enkele inkopen en kosten niet geboekt maar wel binnen gekomen op mijn zakelijke rekening. Het gaat om per saldo ongeveer €3000 wat niet geboekt is. Dit is dus ook niet mee gerekend in de BTW aangifte en de jaarlijkse verlies en winst rekening die gebruikt is. De onderneming kan gebruik maken van de kleine ondernemers regeling dus om gigantische bedragen gaat het niet. Hoe of wat moet ik nu doen om die inkopen en kosten alsnog in te boeken? Alvast bedankt voor jullie reactie!
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag