• 0

Seo-Probleem: plotseling zijn de subpagina's weg

Beste Leden van Higherlevel,

 

Twee weken geleden zijn (plotseling) veel subpagina's van mijn website knip verdwenen. Erg vervelend, want juist deze pagina's deden het goed. Mijn hoofdpagina is nog wel te vinden. Het enige wat ik kan bedenken is dat ik het menu heb aangepast, vorige week heb ik het menu zo aangepast dat we submenu's krijgen. Echter twijfel ik of submenu's wel zo gewaardeerd worden door Google, dus bij deze mijn vraag:

 

Worden submenu's (megamenu-links bijv.) prima tot goed gezien door Google of is het belangrijk om de hoofdpagina's met volledige zoekwoorden in het hoofdmenu te vermelden?

 

Alvast heel erg dank!

 

Groeten,

 

Thijn

 

Mod edit: verwijzing verwijderd

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Mod edit: verwijzing verwijderd

Zonder relevante code is het lastig te beoordelen of een wijziging van de code de oorzaak van het probleem is.

 

Worden submenu's (megamenu-links bijv.) prima tot goed gezien door Google of is het belangrijk om de hoofdpagina's met volledige zoekwoorden in het hoofdmenu te vermelden?

Het megamenu kán inderdaad een oorzaak zijn, maar dan zou je de oude linkstructuur nauwkeurig moeten vergelijken met de oude. Als je in de oude linkstructuur vanuit de hoofdnavigatie verwijst naar categoriepagina's en vervolgens vanuit de categoriepagina's naar detailpagina's, zijn de categoriepagina's interessante landingspagina's voor het ontsluiten van de gemeenschappelijke zoekwoorden van de samenhangende detailpagina's eronder. Maakt het megamenu die detailpagina's rechtstreeks toegankelijk, dan verliezen de categoriepagina's deze toegevoegde waarde. Daarmee is niet gezegd dat dit de enige oorzaak is, maar het kan meespelen.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Als het om het domein in je mailadres gaat:

 

Als ik javascript uitschakel zie ik in de broncode wel de submenu-items. Deze zijn echter verborgen (inline css display: none). Geen idee of Google die wel of niet volgt. Handig is het, voor die enkeling die Javascript uit heeft gezet, in ieder geval niet.

Link naar reactie
  • 0
Zonder relevante code is het lastig te beoordelen of een wijziging van de code de oorzaak van het probleem is.

 

Klopt, maar voor verwijzingen is het profiel of de handtekening. Het is ook een min of meer logisch vervolg op deze recente draad. Misschien gaan 'we' deze wel aan elkaar knopen. Dit is daarbij nauwelijks een vraag op onze kennisdomeinen 'innovatie' en 'ondernemerschap'.

 

Modgroet,

 

Highio

 

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Als het om het domein in je mailadres gaat:

 

Als ik javascript uitschakel zie ik in de broncode wel de submenu-items. Deze zijn echter verborgen (inline css display: none). Geen idee of Google die wel of niet volgt. Handig is het, voor die enkeling die Javascript uit heeft gezet, in ieder geval niet.

 

 

Goede tip inderdaad, daar moet ik even naar kijken!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 138 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.