• 0

Help:Prijs van product automatisch aanpassen

Hallo. ik ben bezig met het bouwen van een IT website met een winkel met computercomponenten. De website wordt vanuit wordpress opgebouwd. Nu vraag ik mij af of het mogelijk is om de prijzen van de artikelen automatisch te laten aanpassen op die van de leverancier. Hoe doen andere webwinkels dit?

Moet ik hiervoor soms een speciale code hebben van het product van de leverancier?

 

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beste Tim,

 

Uiteraard kan dit, dit zal niet standaard ergens van het internet af te plukken zijn. Wat je even kan controleren is of je leverancier een API of Webservice heeft voor realtime informatie uit hun backend. Is dit niet het geval, is het eventueel ook mogelijk maar dan zullen er scripts gemaakt moeten worden die automatisch inloggen bij je leverancier en de data van hun website gaat spideren.

 

Met vriendelijke groet,

 

Sander Aerts

Met vriendelijke groet,

 

Sander Aerts - Aerts IT Group B.V.

www.aertsit.com / www.masatel.com / www.achtergrondonderzoek.nl / www.jamezz.nl

Link naar reactie
  • 0

Icecat is algemene prijs niet leverancier specifiek, maar techdata bijvoorbeeld heeft wel een webservice. Elke keer een complete xml inladen is niet handig, mooiste is realtime informatie via een restful api bijvoorbeeld.

Met vriendelijke groet,

 

Sander Aerts - Aerts IT Group B.V.

www.aertsit.com / www.masatel.com / www.achtergrondonderzoek.nl / www.jamezz.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 62 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.