Ga naar inhoud

Webcam naar buiten richten, mag dat ?

Geplaatst:

DHE

Ons bedrijfspand wordt de laatste tijd regelmatig door vandalen beschadigd. Nu wil ik een webcam vanachter een raam naar buiten toe richten met bewegingsdetectie om erachter te komen wie hiervoor verantwoordelijk is. Mijn collega is echter van mening dat het wettelijk verboden is dat te doen en dat het daardoor zinloos is omdat de politie hier toch niets mee kan. Klopt dit ?

Featured Replies

Geplaatst:

lnagelkerke

Ik heb bij mijn bedrijf ook 3 buitencamera's. Dat mag, als je gewoon een sticker op deur/ raam plakt met de warschuwing:

Hier is camerabewaking voor uw en onze veiligheid.

Als je al een paar keer aangifte heb gedaan zal ook de politie geen bezwaar maken tenzij. Je doett die investering nl. niet voor de lol

Leopold

Geplaatst:

perry

Hier een pdfje waar het een en ander met redelijke begrijpbare woorden is uitgelegd omtrent camera's op de werkplek. Staat ook iets over camerás op het werkterrein meen ik.

http://www.cbpweb.nl/downloads_inf/inf_va_camera_werkplek.pdf

Perry

Geplaatst:

Annedien Hoen

Soms is de politie ook genegen om vaker te patrouilleren bij je pand, als je melding maakt van regelmatige vernielingen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.