Hallo,

 

Ik heb een klein probleempje gehad met mijn mailprogramma en nu ben ik alle e-mails van het laatste half jaar kwijt, juist voordat ik van een en ander een back-up wilde maken. :-[

 

Een deel van de mailcorrespondentie kan ik wel weer opvragen, maar een ander deel ben ik toch echt kwijt. Geldt er zoiets als een bewaarplicht voor mailcorrespondentie? Bijvoorbeeld om je urencriteria voor de Belastingdienst te verantwoorden? Of voor iets anders?

Zo ja, welke stappen moet ik ondernemen om het missende deel te verantwoorden?

 

Ik hoop dat iemand me een antwoord op dit alles kan geven.

 

Alvast bedankt.

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/5285-bewaarplicht-e-mails/
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wie is er online?
    0 leden, 52 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.