Ga naar inhoud
Geplaatst:

Van Oo

Hallo,

 

Ik heb een klein probleempje gehad met mijn mailprogramma en nu ben ik alle e-mails van het laatste half jaar kwijt, juist voordat ik van een en ander een back-up wilde maken. :-[

 

Een deel van de mailcorrespondentie kan ik wel weer opvragen, maar een ander deel ben ik toch echt kwijt. Geldt er zoiets als een bewaarplicht voor mailcorrespondentie? Bijvoorbeeld om je urencriteria voor de Belastingdienst te verantwoorden? Of voor iets anders?

Zo ja, welke stappen moet ik ondernemen om het missende deel te verantwoorden?

 

Ik hoop dat iemand me een antwoord op dit alles kan geven.

 

Alvast bedankt.

Featured Replies

Geplaatst:

Anoniem6

Volgens dit artikel werkt het inderdaad ook op Outlook 2000 en 2002 ;)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.