Ik ben vrij recent een webshop begonnen en moet nu voor de 1e keer aangifte IB voor ondernemers doen. Ik verkoop kinderkleding en hanteer naar mijn klanten toe geen verzendkosten. Die verzendkosten zitten echter wel verwerkt in mijn verkoopprijzen. Hoe verwerk ik dat op mijn aangifte nu bij mijn "opbrengsten"? Haal ik die verzendkosten simpelweg van mijn verkopen af? Of moet het anders? op de site van de belastingdienst word ik helaas niet echt wijzer.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
SandravC
SandravC
Ik ben vrij recent een webshop begonnen en moet nu voor de 1e keer aangifte IB voor ondernemers doen. Ik verkoop kinderkleding en hanteer naar mijn klanten toe geen verzendkosten. Die verzendkosten zitten echter wel verwerkt in mijn verkoopprijzen. Hoe verwerk ik dat op mijn aangifte nu bij mijn "opbrengsten"? Haal ik die verzendkosten simpelweg van mijn verkopen af? Of moet het anders? op de site van de belastingdienst word ik helaas niet echt wijzer.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/52945-eerste-keer-aangifte-ib-als-ondernemer-doen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag