Voor het eerst hebben we een volledig jaar gedraaid met onze winkel. Klein gestart, maar gestage groei. Nu kijk ik terug op de OB-kwartalen en vraag ik me af of ik het wel correct heb opgegeven aan de belastingdienst.
Q1: 49 euro af te dragen per saldo
Q2: 127 euro terug te krijgen per saldo
Q3: 209 euro teurg te krijgen per saldo
Q4: 6 euro af te dragen per saldo
Moet ik nou 49+6 euro afdragen en 209+127 euro terugkrijgen? Of, zoals iemand in mijn omgeving opperde, alleen maar 209+127 euro terugkrijgen en niets afdragen?
Het gaat niet om schokkende bedragen, maar het principe natuurlijk.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Andrenee
Andrenee
Hallo,
Voor het eerst hebben we een volledig jaar gedraaid met onze winkel. Klein gestart, maar gestage groei. Nu kijk ik terug op de OB-kwartalen en vraag ik me af of ik het wel correct heb opgegeven aan de belastingdienst.
Q1: 49 euro af te dragen per saldo
Q2: 127 euro terug te krijgen per saldo
Q3: 209 euro teurg te krijgen per saldo
Q4: 6 euro af te dragen per saldo
Moet ik nou 49+6 euro afdragen en 209+127 euro terugkrijgen? Of, zoals iemand in mijn omgeving opperde, alleen maar 209+127 euro terugkrijgen en niets afdragen?
Het gaat niet om schokkende bedragen, maar het principe natuurlijk.
Alvast bedankt voor een antwoord!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/52999-kor-toepassen/Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag