• 0

sms-marketing, bel-en-win, info &cijfers

Ik ben bezig met een marketingconcept waarin onder andere geïnteresseerden een sms sturen en/of bellen tegen een bepaalde vergoeding en dan kans maken op iets.

 

Ik heb met mijn vermoedelijk beperkte gezichtsvermogen op internet gezocht naar informatie, cases, responsecijfers etc. maar tot nu toe niks kunnen vinden.

 

Wie helpt mij een beetje op gang en vertelt waar ik informatie kan vinden?

 

Alvast bedankt!

Nico

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Je moet net even wat meer vertellen van het concept, want nu is het wel heel moeilijk om je te helpen.

 

"Een kans maken op iets" kan ook betekenen : je krijgt iets gegarandeerd, maar je maakt ook kans op nog meer (en dus gaan mensen meer SMS-en sturen). Dit is een gebied dat erg in ontwikkeling is. Google eens goed diep, zowel in Engels als in Nederlands is er genoeg te vinden.

 

O.a. handouts van een workshop bij Mediaplaza : http://www.mediaplaza.nl/mp.php/seminars/seminars/seminar?id=84&what=media

Link naar reactie
  • 0

Het gaat inderdaad om de mogelijkheid dat mensen altijd een prijs(je) winnen, maar wel ergens naar moeten gaan (bijvoorbeeld een winkel) om die prijs in ontvangst te nemen. De kosten van sms of bellen worden gecompenseerd door het handige/leuke hebbedingetje wat je krijgt als je geen grotere prijs hebt gewonnen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 72 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.