Beste Allemaal,

Ik ben al een tijdje bezig om het een en ander uit te zoeken om een eigen Heren accessoires merk op te zetten. Een merk dat zich echt specifiek richt op Zonnebrillen, Riemen, Portemonnees etc. en niet op kleding. Ik wil dit dan ook uit hoogwaardige kwaliteit laten maken en dacht zelf bijvoorbeeld aan Italië of gewoon Nederland. Ik kan moeilijk fabrikanten vinden buiten de EU waarmee ik echt stabiel contact kan leggen en hoogwaardige kwaliteit kunnen leveren.

Ik hoop hier met iemand in contact te komen die de juiste leveranciers kent voor bovenstaande producten zodat ik mijn droom door kan zetten.

Alvast vriendelijk bedankt voor jullie tijd en reacties.

Groetjes!

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/53484-nieuw-heren-accessoires-merk-beginnen/
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

• 0

Ik wil dit dan ook uit hoogwaardige kwaliteit laten maken en dacht zelf bijvoorbeeld aan Italië of gewoon Nederland. Ik kan moeilijk fabrikanten vinden buiten de EU waarmee ik echt stabiel contact kan leggen en hoogwaardige kwaliteit kunnen leveren.

Kan die vraag nog eens opnieuw doordacht worden?

Als je denkt aan hoogwaardige kwaliteit uit Italië of Nederland, waarom dan op zoek naar fabrikanten buiten de EU?

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

• 0

Klopt inderdaad wat u schrijft.

'Ik kan moeilijk fabrikanten vinden buiten de EU waarmee ik echt stabiel contact kan leggen en hoogwaardige kwaliteit kunnen leveren.'

Dat is dus het probleem. Buiten de EU is er denk weinig te vinden die dezelfde kwaliteit kunnen leveren als bijvoorbeeld Italië of Nederland. Daarom wil ik mij ook nu gaan focussen binnen de EU maar daarvoor ben ik nog opzoek naar de juiste fabrikanten en die hoop via jullie hulp te kunnen vinden.

• 0
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Op de landenpagina Italië van RVO vind je algemene informatie. Maar, vanuit die pagina kun je ook de partnerscan raadplegen. Je kunt van daar uit ook naar mogelijk andere interessante landen.

Je geeft aan dat het je eigen design is. Heb je al nagedacht over modelrecht?

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

• 0

Kende je Castelijn & Beerens al?

Het is natuurlijk een hele klus om links en rechts leveranciers te vinden die al die onderdelen van jouw assortiment kunnen maken. Een leerbewerker is namelijk geen zonnebrillenblazer. Dan moet je dus op verschillende plekken inkopen, opslaan en verkopen. Had je daar al kapitaal voor klaarliggen?

Suggestie is om de big dream even in gedachten te houden en met één ding te beginnen.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

• 0

Dank voor je reactie, Castelijn is inderdaad bekend bij mij.

En daar loop ik in vast inderdaad, Ik kan link en rechts maar niet de juiste leveranciers vinden.

Hebben inderdaad onze 'big dream' aan de kant gezet en ons nu focussen op de lederen producten te starten met riemen en portemonnees. Ik kan alleen maar niet in contact komen met de juiste Italianen....

• 0

Mijn ervaring is dat als je een nieuwe industrie wilt leren kenne, je het beste naar een vakbeurs voor die industrie kunt gaan. Natuurlijk niet naar een consumentenbeurs!!

Een goedkoper en sneller alternatief is online de lijsten van exposanten van de afegelopen jaren door te lopen en die te googlen.

Vakbladen zijn hierin ook nuttig: voor het vinden van die beurzen, maar ook voor het vinden van key players op een directe manier.

Bel een octrooigemachtigde van Patenthuis bij al uw octrooivragen !

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar