ik koop uit eigen middelen "prive" een woning en verhuur deze met zo min mogelijk activiteiten te verrichten. Zoals ik begrijp vallen de huuropbrengsten dan in box 3.
situatie 2:
ik leen geld van m'n B.V. tegen een marktconforme rente , koop prive een woning, en verhuur de woning met zo min mogelijk activiteiten te verrichten. Vallen de huur opbrengsten dan ook in box 3?
situatie 3:
ik leen geld van m'n B.V. tegen een marktconforme rente, koop prive 5 woningen en verhuur de woningen met zo min mogelijk activiteiten te verrichten (bijvoorbeeld door het uitbesteden van het beheer). Vallen de huur opbrengsten dan ook in box 3?
alvast bedankt voor de moeite van het geven van een antwoord.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Smirnoff35
Smirnoff35
Goedemiddag,
ik heb een vraag over 'normaal vermogensbeheer'.
situatie 1:
ik koop uit eigen middelen "prive" een woning en verhuur deze met zo min mogelijk activiteiten te verrichten. Zoals ik begrijp vallen de huuropbrengsten dan in box 3.
situatie 2:
ik leen geld van m'n B.V. tegen een marktconforme rente , koop prive een woning, en verhuur de woning met zo min mogelijk activiteiten te verrichten. Vallen de huur opbrengsten dan ook in box 3?
situatie 3:
ik leen geld van m'n B.V. tegen een marktconforme rente, koop prive 5 woningen en verhuur de woningen met zo min mogelijk activiteiten te verrichten (bijvoorbeeld door het uitbesteden van het beheer). Vallen de huur opbrengsten dan ook in box 3?
alvast bedankt voor de moeite van het geven van een antwoord.
gr
Smirnoff
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/53498-huurinkomsten-box1-of-box3/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag