Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Nayton T
Beste allemaal,
Na veel onderzoek stel ik mijn vragen hier.
Ik wil naast en na mijn studie, een bedrijf starten waarbij het doel hoofddoel is om computercursussen te gaan geven en als extra doel, computerhulp aan te bieden.
Ik weet niet precies hoe ik dat moet aanpakken.
Ik had het idee dat ik mij moet inschrijven bij de KvK en belastingdienst maar weet niet zeker hoe ik dit moet aanpakken.
ik ben al bezig geweest met het maken van een ondernemingsplan maar er zijn nog veel dingen voor mij onduidelijk en na onderzoek heb ik geen duidelijke informatie kunnen vinden over de stappen die genomen moeten worden voor het opstarten van cursussen.
graag de vraag of er enige tips zijn, of iemand weet hoe ik dit het beste kan aanpakken.
bij voorbaat dank,
Nayton