Ga naar inhoud
Sidebar tonen Sidebar tonen
Geplaatst:

BobdeBouwer01

Beste forumleden,

Ik stuit op een klein verschil tussen de activa en passiva zijde van de balans tijdens het invoeren van de IB aangifte (+/- een verschil van 3,50 euro). Echter zijn de winstberekening en fiscale winst wel gelijk. Ik voeg bijgaand een pdf toe. Hopelijk begrijpt iemand waardoor de fout zich voordoet.

ibaangifte.pdfFetching info...

Featured Replies

Geplaatst:

brood

Ergens een BTW bedrag(je) vergeten?

Geplaatst:

BobdeBouwer01

• Auteur

Dank voor uw reactie. Wat bedoelt u daar precies mee? Het zijn allemaal excl. btw bedragen behalve de vordering (deze is incl. btw).

Geplaatst:

Anouk V

Wat een zonde van ieders tijd om te gaan zoeken naar een verschil van 3,50. Rond bij de activa wat bedragen naar beneden af en bij de passiva wat omhoog dan is het opgelost.

Geplaatst:

brood

Op 6-7-2016 om 17:49, FritsPaper zei:

Dank voor uw reactie. Wat bedoelt u daar precies mee? Het zijn allemaal excl. btw bedragen behalve de vordering (deze is incl. btw).

Tuurlijk, maar je zou iets daarvan bij de (BTW) schuld(en) kunnen vergeten. ::)

Geplaatst:

BobdeBouwer01

• Auteur

Dank voor jullie reacties.

Anouk wat jij aangeeft zou ik ook het liefst doen maar mag dit? En geeft het geen problemen in mijn boekhouding van de komende jaren omdat er toch iets van scheefgroei ontstaat?

Geplaatst:

Anouk V

Ja dat mag. In de aangifte moet je de bedragen toch al afronden en de belastingdienst gaat zich niet druk maken om die paar euro.

Geplaatst:

BobdeBouwer01

• Auteur

Oke fijn om te horen! Dankjewel!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.