Workshop Internetstrategie en uw bedrijfsprocessen

Aanbevolen berichten

Kosteloze workshop van Syntens, Innovatienetwerk voor ondernemers.

 

Het is voor ondernemers van groot belang eerst strategische keuzes te maken alvorens 'digitaal' te gaan. In deze workshop gaan we in op deze keuzes en bieden we een kader om deze verantwoord te maken. Internet en de elektronische/digitale toepassingen hebben niet alleen invloed op het meest voor de hand liggende 'verkoopaspect', maar zijn ook ondersteunend voor de bedrijfsprocessen. Denk eens aan interne logistieke processen, inkoopprocessen en administratieve processen. Met behulp van de toepassingen die het internet biedt, kun je werken aan een virtueel kantoor.

 

Datum: 14 juni 2005

Tijdstip: 13:00 - 16:00 uur

Locatie: Syntens, Waterstraat 47, Utrecht

Aanmelden: www.syntens.nl (klik op Agenda)

Kosten: Geen (dankzij bijdragen van het Ministerie van Economische Zaken)

Link naar reactie

ik weet niet zo gauw zeker of er 'n cursus bij is waar ik wat aan heb maar ik heb wel een vraagje...ben je als je een kleine bedrijf heb ook welkom? las nl dit:

--

Doelgroep

Leidinggevenden en marketingverantwoordelijken in het MKB.

---

dus dat zal wel niet maar wil toch even zeker maken...

Link naar reactie

Volgens mij zijn dit toch wel workshops waar een hoop bedrijven in het MKB wat aan zouden kunnen hebben. En het is nog kostenloos ook!

 

Helaas, de workshop was hier gisteren in Haarlem, maar deze ging niet door wegens gebrek aan belangstelling.... ::)

 

Dat dit vaker gebeurd was hier ook al opgemerkt...

 

Wat is dat toch in Nederland...? Is het MKB verdeeld in 2 groepen?

 

Een groep conservatieve MKB bedrijven die erg naar binnen gericht zijn en niet open staan voor dit soort initiatieven en een groep innovatieve MKB bedrijven die die zo snel gaan dat zij op dit soort workshops niets nieuws kunnen leren....

 

Syntens doet volgens mij een hele hoop goed werk. Ik heb zelf in het verleden in een middelgroot bedrijf best leuk met ze samen gewerkt. Ik heb echter het idee dat we nog steeds veel van de mogelijkheden die ze bieden niet benutten....

Auto leasen? Eerst bij LeaseVergelijker kijken! | InfoTrade: erkend Adwords Qualified Company

 

Hope is not a strategy!

Link naar reactie

De dienstverlening en workshops van Syntens zijn inderdaad voornamelijk bedoeld voor ondernemers met vijf of meer medewerkers..

 

MAAR... voor alle workshops over elektronisch zakendoen wordt een uitzondering gemaakt, daar kun je je ook als kleinere ondernemer voor aanmelden! De kosteloze workshops worden op verschillende locaties in Nederland gegeven. In de agenda op www.syntens.nl vind je het complete overzicht van bijeenkomsten.

 

EN... ben je technostarter en heb je je eigen onderneming al opgestart, dan kom je ook in aanmerking voor ondersteuning vanuit Syntens, binnen het programma LiveWIRE. Die ondersteuning is dus OOK voor ondernemingen met minder dan vijf werknemers! Meer info vind je op www.livewire.nl.

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 155 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.