Na een maand reeds een vennootschap te hebben opgericht (in België) is haar info nog steeds niet beschikbaar ter verificatie via het Europese VIES platform.
Via het Belgische KBO register is alle informatie netjes beschikbaar, maar eenmaal Europees wordt de onderneming niet herkent. Ik heb dus een vermoeden dat er iets is fout gelopen bij de Belgische overheid om de bedrijfsgegevens beschikbaar te maken voor de internationale databanken.
Een Duits ondernemersnummer is echter na enkele dagen al online via VIES zichtbaar. Dus ik begin me eigenlijk zorgen te maken. Temeer omdat enkele van onze activiteiten hierdoor lam zijn komen te liggen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Bart3
Bart3
Hallo iedereen,
Na een maand reeds een vennootschap te hebben opgericht (in België) is haar info nog steeds niet beschikbaar ter verificatie via het Europese VIES platform.
Via het Belgische KBO register is alle informatie netjes beschikbaar, maar eenmaal Europees wordt de onderneming niet herkent. Ik heb dus een vermoeden dat er iets is fout gelopen bij de Belgische overheid om de bedrijfsgegevens beschikbaar te maken voor de internationale databanken.
Een Duits ondernemersnummer is echter na enkele dagen al online via VIES zichtbaar. Dus ik begin me eigenlijk zorgen te maken. Temeer omdat enkele van onze activiteiten hierdoor lam zijn komen te liggen.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Alvast bedankt.
Vriendelijke groet,
Bart.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/54045-btw-nummer-en-gegevens-niet-zichtbaar-voor-verificatie-via-het-vies-platform/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag