Binnen nu en 2 maanden is de website live van mijn vrouw haar kinderkledingmerk. Deze zal draaien op Woocommerce. Nu zijn we dus in de afrondende fase, en ben ik op zoek naar een goed boekhoudprogramma welke de factureren kan integreren, retouren kan verwerken etc.
Even enkele highlights
- Kleding wordt gekocht bij EU fabrikanten maar ook in Azië.
- Kleding wordt verkocht over de hele wereld, en in eerste instantie enkel Online.
- Bedrijf betreft een eenmanszaak (niet via mijn eigen BV)
- Zakelijke rekening bij de ING
Ik heb al zitten kijken naar Moneybird en Acumulus.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
peterp
peterp
Beste Allemaal,
Binnen nu en 2 maanden is de website live van mijn vrouw haar kinderkledingmerk. Deze zal draaien op Woocommerce. Nu zijn we dus in de afrondende fase, en ben ik op zoek naar een goed boekhoudprogramma welke de factureren kan integreren, retouren kan verwerken etc.
Even enkele highlights
- Kleding wordt gekocht bij EU fabrikanten maar ook in Azië.
- Kleding wordt verkocht over de hele wereld, en in eerste instantie enkel Online.
- Bedrijf betreft een eenmanszaak (niet via mijn eigen BV)
- Zakelijke rekening bij de ING
Ik heb al zitten kijken naar Moneybird en Acumulus.
Iemand verder nog goede suggesties?
Mvg,
Peter
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/54096-boekhoudprogramma-voor-website/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag