Ga naar inhoud

Contact beginnende ondernemers Den Bosch

Geplaatst:

disegno

Beste ondernemers,

Als semi-beginnend ondernemer in de grafische bedrijfstak in Den Bosch zou ik graag met andere beginnend-ondernemers in contact komen om ideeen uit te wisselen en elkaar, daar waar dat nodig is, te ondersteunen.

Het lijkt mij erg nuttig zaken als netwerken, aquisitie, administratie opzetten en andere onderwerpen te bespreken, luisteren waar anderen problemen mee hebben en we deze samen kunnen oplossen.

Ik hoor graag jullie reacties.

Rob

Featured Replies

Geplaatst:

Karen

Hallo Rob,

In de eerste plaats welkom op dit forum.

Ik weet niet precies wat je met semi-beginnend ondernemer bedoelt, maar neem aan dat je nog niet langer dan vijf jaar als ondernemer bezig bent en verwijs je daarom graag door naar een Jonge Ondernemingen Sociëteit. Op www.josdenbosch.nl kun je meer informatie vinden over zo'n club in de regio Den Bosch en op www.ondernemersnetwerken.nl kun je kijken of er ook andere interessante ondernemersnetwerken zijn voor jou.

Ik wens je veel netwerkplezier. ;)

Karen

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Geplaatst:

Mira

Hm, veelal zijn dit netwerken waarvoor je moet dokken. Ik begrijp nooit waarom dat mensen dat zouden doen terwijl je met een oproepje zoals dat van Rob ook met mensen in contact kunt komen.

Mira

Geplaatst:

disegno

• Auteur

Allereerst bedankt voor de tips Karen

Inderdaad Mira, vaak netwerk-groepen waarvoor je moet dokken. Er zijn vast ook vele andere mogelijkheden om te netwerken. Creativiteit hoort immers ook bi het ondernemersschap!

Overigens bedoel ik met semi een jaar of 3.

Ik hoop op meer reacties en ga ondertussen netwerken!

Rob

Geplaatst:

Persoon

Beste Rob,

Wandel gewoon eens binnen bij de Regio Business dagen. Deze worden morgen en overmorgen en 's -hertogenbosch gehouden. Wellicht spreek je hier interessante mensen!

Persoon

Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.