• 0

geld reserveren voor zware tijden

wat is verstandig om te doen,ik heb wat geld en dat wil ik in gebruiken voor het geval dat het in jan tot maart gaat vriezen en ik geen inkomen heb,mocht het zo wezen dat ik het niet nodig heb wil ik er iets van kopen als investering.

maar als ik het op de bank laat staan of opneem dan betaal ik daar belasting over(volgens mijn boekhouder)maar zo kan ik natuurlijk nooit sparen omdat er over dat bedrag weer belasting vanaf gaat.

wat is nu raadzaam,iemand een idee,heb niet veel vertrouwen in mijn boekhouder omdat hij mij niet kan bijpraten en mijn zorgen kan wegnemen.

vriendelijke dank

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Mooie uitweiding met nieuwe tips. Tuurlijk, jij rekent het verbeterpotentieel met flinke aanpassing al mee in jouw beoordeling (en dat mag met deze basis) en ik beoordeel sec op basis waarvan het afgelopen jaar gepresenteerd is naar nieuwe klanten.

Thanks, maar zo'n flinke aanpassing vind ik het niet hoor. Paar uurtjes werk, terwijl jouw reactie op mij overkwam als "gooi maar weg en begin maar opnieuw want het is helemaal niks".

 

Wat is een goede (Nederlandstalige) beginnershandleiding voor WP?

Ik heb zelf een behoorlijk uitgebreide WordPress handleiding geschreven die te vinden is op mijn site (onderaan de homepage). Die is wel gericht op de gewone gebruiker en behandelt dus onderwerpen als "hoe plaats je teksten op een pagina", "hoe voeg je afbeeldingen in" en "hoe werken plugins". Bedoel je dat, of meer een handleiding hoe je zelf themes / templates maakt?

 

Onder de naam Bob de webbouwer bouw en verbeter ik websites.

Daarnaast verzorg ik dj's en drive-in-shows op bruiloften, bedrijfsfeesten, verjaardagen enzovoorts.

Link naar reactie
  • 0

Mijn achterliggende gedachte achter diverse vragen of overpeinzingen is hoe een mede-ondernemer actief beheerder of opdrachtgever te maken.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 238 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.