Ik wil al een lange tijd voor mezelf beginnen. Nu heb ik steeds de knoop niet doorgehakt.
Gister heb ik 2 verkopers gecontacteerd op Alibaba. Nu vond ik de eerste verkoper niet bepaald
informatief reageren en daarom heb ik besloten een andere verkoper te zoeken.
De tweede verkoper kon precies al mijn vragen beantwoorden en stak er duidelijk ook meer tijd in om het rond te krijgen.
Het probleem is dat ik de prijs toch aan de hoge kant vind. Nu is mijn ervaring op dit moment 0,0 en heb ik geen idee hoe ik het best kan onderhandelen over de prijs.
Is het überhaupt mogelijk? Ik heb nu een Sample aangevraagd en dacht dat ik misschien daarna een onderhandelingspoging kon wagen.
Ik zie namelijk andere verkopers die bijna 80 cent tot 1 euro goedkoper zijn. Aangezien mijn product niet te duur moet worden (voor de verkoop) zie ik het liefst een wat goedkopere prijs.
Wat zouden jullie doen? Onderhandelen of toch een andere verkoper benaderen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Milan93
Milan93
Beste Leden,
Ik wil al een lange tijd voor mezelf beginnen. Nu heb ik steeds de knoop niet doorgehakt.
Gister heb ik 2 verkopers gecontacteerd op Alibaba. Nu vond ik de eerste verkoper niet bepaald
informatief reageren en daarom heb ik besloten een andere verkoper te zoeken.
De tweede verkoper kon precies al mijn vragen beantwoorden en stak er duidelijk ook meer tijd in om het rond te krijgen.
Het probleem is dat ik de prijs toch aan de hoge kant vind. Nu is mijn ervaring op dit moment 0,0 en heb ik geen idee hoe ik het best kan onderhandelen over de prijs.
Is het überhaupt mogelijk? Ik heb nu een Sample aangevraagd en dacht dat ik misschien daarna een onderhandelingspoging kon wagen.
Ik zie namelijk andere verkopers die bijna 80 cent tot 1 euro goedkoper zijn. Aangezien mijn product niet te duur moet worden (voor de verkoop) zie ik het liefst een wat goedkopere prijs.
Wat zouden jullie doen? Onderhandelen of toch een andere verkoper benaderen?
Ik zou wel wat tips kunnen gebruiken.
Hoop van jullie te horen
Met vriendelijke groet,
Milan
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/55238-onderhandelen-op-alibaba/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag