Ga naar inhoud

Bedrijf bestaat sinds juni 2016 maar geen administratie gevoerd

Geplaatst:

Onderneming2017

Beste Leden,

 

We zitten met een probleem.

Ons bedrijf bestaat seders juni 2016.

We hebben nog geen zakelijke rekening gehad en niets verkocht.

Echter heeft het al die tijd stil gelegen en er zijn ook geen kwartaal aangiftes gebeurd.

We hebben geen brief van de belastingdienst ontvangen of dergelijk.

Nu willen we het bedrijf gaan gebruiken, hoe gaat dit administratief?

We moeten een boekhouder onder de arm nemen dat is algemeen.

Krijgen we geen vragen van de belastingdienst waarom we geen aangiftes hebben gedaan ondanks geen verkopen?

Featured Replies

Geplaatst:

Es

Ik denk dat je een nul-aangifte had moeten doen. Overleg met de b.d.

Een boekhouder lijkt me verstandig, nu je werkelijk gaat ondernemen. Al kun je ook veel zelf, in eerste instantie wel uitleg en advies vragen. En de boekhouder neem je in de arm, niet er onder.;)

Geplaatst:

Highio

Rechtsvorm? Hebben jouw beide topics niks met elkaar te maken? Ik bedoel ben je geen vennoot van de oom uit het andere topic?

 

Groet,

 

Highio

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.