Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Gast DeDirk
[Dit topic is afgeplitst van de discussie innovations versus novelties.]
Beste TwaLevel,
With all due respect...Maar ik denk dat we in Nederland nu maar eens op moeten houden met het onnodig en soms tot in het absurde ver-english-si-seren van Nederlandse woorden en uitdrukkingen.
Wat jij onder novelties verstaat, als ik het tenminste nog begrijp :D ,noem ik en vele Nederlanders met mij, gewoonweg: variaties of varianten...,een variatie op.
(Ik heb de heer van Dale ook nog even geraadpleegd en die gaf mij in deze discussie voldoende richting.)
Kortom laten we met z'n allen nu eens ophouden met importeren van onnodige anglicismen en elkaar gewoon klip en klaar met Jip en Janneke taal tegemoet treden.
Dus dit kan vanaf nu niet meer: Bij een prospect een novelty introduceren.
Dat blijft gewoon zoals het was: De potentiële klant laten kennismaken met een nieuwe variant.
Hope this helps? ;)