Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Imarco
Imarco
Ik weet dat dit onderwerp vaker ter sprake komt, maar ondanks veel zoeken op forums begrijp ik nog niet goed wat er mis gaat...
(ik ben echt niet dom, maar dat belastinggedoe blijft altijd lastig voor me... ;D )
Ik ben ZZP'er en doe zelf altijd aangifte. Dat gaat altijd prima, maar nu krijg ik de beruchte melding:
Ik heb alles al veel keren nagelopen, maar kan niets vreems vinden. Omzet, inkoop en prive onttrekkingen lijken te kloppen.
Winst/verlies: Omzet (18370) - Inkoop/kosten (5593) = winst/verlies (12777)
Fiscale winst: Verm.eind (12425) + priveonttrekk. (13505) - Verm.begin (10963) = fisc.winst (14967)
Ik doe waarschijnlijk iets doms ergens, maar ik zie het niet.
(na een paar dagen raak je behoorlijk gedeprimeerd door zoiets)
Alle advies is welkom...
Imarco
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/56375-ib-fiscale-winst-en-winstverlies-verschil/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
20 antwoorden op deze vraag