Geplaatst: 10 juli 20178 j Karma -3 67 berichten 6 Trofeeën -3 Reputatie We mogen een zending leveren met eindbestemming Nieuw Zeeland, daar is onze klant gevestigd. Maar deze heeft voor het transport het volgende bedacht: Onze klant heeft een kennis die een container verscheept vanuit Duitsland naar Nieuw Zeeland. Onze klant mag zijn onderdelen mee laten liften. Maar hoe factureer ik? Aan onze klant buiten EU en dan versturen binnen EU? Mag dat of is er een betere manier?
Geplaatst: 10 juli 20178 j herman van der helm 2.4k berichten 3 Solutions 13 Trofeeën 359 Reputatie Zorg dat je wel de BTW goed regelt. Je moet namelijk kunnen aantonen dat je het spul naar buiten de EU verscheept. www.tiller.eu - Hefmobiel van Tiller® www.gezondbelast.nl - Gezond Belast www.veiligtillennietmeertillen.nl - Veilig tillen = NIET meer tillen
Geplaatst: 11 juli 20178 j Bert. 1.9k berichten 8 Solutions 11 Trofeeën 247 Reputatie Wat is je leveringsconditie?
Geplaatst: 13 augustus 20177 j Karma -3 67 berichten 6 Trofeeën -3 Reputatie Auteur Inmiddels is het onderweg. Gefactureerd aan nieuw zeeland, zelf laten transporteren naar Bremen en uiteraard met een officiële exportverklaring. Dankzij een hl lid werd het mij helemaal logicx ;D
Karma -3
We mogen een zending leveren met eindbestemming Nieuw Zeeland, daar is onze klant gevestigd. Maar deze heeft voor het transport het volgende bedacht:
Onze klant heeft een kennis die een container verscheept vanuit Duitsland naar Nieuw Zeeland. Onze klant mag zijn onderdelen mee laten liften.
Maar hoe factureer ik? Aan onze klant buiten EU en dan versturen binnen EU? Mag dat of is er een betere manier?