Hallo mensen ik heb een vraag en dat is hoeveel geld heb ik nodig om een snackbar te openen? Ik zou graag een snackbar willen beginnen in een dorp rond de 20 duizend inwoners dicht bij een treinstation en het pand moet rond de 50 vierkante meter zijn en ik wil ook moderne tafels en stoelen neerzetten maar ik heb geen idee wat voor bedrag ik dan moet verwachten heeft iemand een idee ? dat zou ik dan graag willen weten ! :)
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
esihcnarF
esihcnarF
Hallo mensen ik heb een vraag en dat is hoeveel geld heb ik nodig om een snackbar te openen? Ik zou graag een snackbar willen beginnen in een dorp rond de 20 duizend inwoners dicht bij een treinstation en het pand moet rond de 50 vierkante meter zijn en ik wil ook moderne tafels en stoelen neerzetten maar ik heb geen idee wat voor bedrag ik dan moet verwachten heeft iemand een idee ? dat zou ik dan graag willen weten ! :)
alvast bedankt voor uw antwoord :)
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/56919-hoeveel-geld-nodig/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag