Bepaalde debiteuren zijn in 2016 op basis van termijnen gefactureerd. Echter in 2017 na de laatste oplevertermijn heb ik ook een groot gedeelte van de inkoopfacturen ontvangen. Gevolg in 2016 een omzet van 60k terwijl in 2017 de omzet 20k bedraagt tegenover een kostprijs ad 35k ... een negatief resultaat van 15k in 2017.
Hoe vang ik dit administratief gezien correct op en welke journaalpost moet ik aanhouden ?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Martijn_78
Martijn_78
Ik zit met het volgende:
Bepaalde debiteuren zijn in 2016 op basis van termijnen gefactureerd. Echter in 2017 na de laatste oplevertermijn heb ik ook een groot gedeelte van de inkoopfacturen ontvangen. Gevolg in 2016 een omzet van 60k terwijl in 2017 de omzet 20k bedraagt tegenover een kostprijs ad 35k ... een negatief resultaat van 15k in 2017.
Hoe vang ik dit administratief gezien correct op en welke journaalpost moet ik aanhouden ?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/56945-overlopende-jaren/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag