Ilja van Roon Geplaatst: 6 juni 2005 Ilja van Roon 877 3 Geplaatst: 6 juni 2005 http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/americas/4612401.stm "Police say a woman arrested on suspicion of running a prostitution ring in the US state of New Jersey may have a unique distinction. At 80 years old, they say, Vera Tursi could be the world's oldest operator in the world's oldest profession." Zou ze ook lid zijn van HL? :) Download: Capture. Deliver. Excel. to learn about the principles, strategies and processes of business writing. Link naar reactie
Imola73 Geplaatst: 6 juni 2005 Imola73 270 7 Geplaatst: 6 juni 2005 Ik zit me altijd af te vragen wat nu de oudste industrie ter wereld is? Retail of deze vorm van dienstverlening ;D Groet, Ron Concepteule creatie van diensten, producten en belevenissen. Link naar reactie
Ilja van Roon Geplaatst: 6 juni 2005 Auteur Ilja van Roon 877 3 Geplaatst: 6 juni 2005 ach, het is allebij een vorm van dozen schuiven, toch? :) Download: Capture. Deliver. Excel. to learn about the principles, strategies and processes of business writing. Link naar reactie
R.I.P. - Benm Geplaatst: 6 juni 2005 R.I.P. - Benm 7,7k 149 Geplaatst: 6 juni 2005 Ik zit me altijd af te vragen wat nu de oudste industrie ter wereld is? Installatietechniek... God zei dat er licht was... en wie moest dat aanleggen? ;) Web Chemistry : Internet Ontwikkeling en Web design | HQ-Nieuws | Merghart.com Link naar reactie
splendid media Geplaatst: 6 juni 2005 splendid media 50 0 Geplaatst: 6 juni 2005 Benieuwd hoeveel 'pepernoten' betaalt zijn voor het aanleggen van dat paradijs. ---------------------------------------------------------------------------- www.splendidmedia.nl | *NEW: www.justathought.nl ---------------------------------------------------------------------------- Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen