Ga naar inhoud

Rittenadministratie deelauto

Aanbevolen berichten

Ik ben van plan om een abonnement op een deelauto te nemen. Die gaat zowel zakelijk als privé gebruikt worden. Hoe regel ik de rittenadministratie daarvan?

Ik heb altijd de app van Ritmeter gebruikt voor mijn eigen privé-auto, en dat werkt prima. Bij elke rit zet ik de app aan en uit, en geef aan of het een zakelijke rit betreft.

Echter bij een deelauto is dat niet mogelijk, want er rijden andere mensen in de auto. De kilometerstanden sluiten dus niet aan.

Ben ik nu verplicht om dan maar de cataloguswaarde van de auto bij te tellen? Of kan ik toch op 1 of andere manier een sluitende rittenadministratie maken?

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites

Je kunt bijvoorbeeld steeds de begin- en de eindstand van de kilometerteller fotograferen als bewijs en de standen in een excel opslaan?

Succes & Groet, Hans van den Bergh, Horeca- & Recreatie-ondernemer 'VOF De Witte Boerderij'

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

Cookies zijn nodig om Higherlevel.nl goed te laten functioneren. Door het gebruik van HigherLevel.nl verklaar je onze voorwaarden te hebben gelezen en te accepteren.

Meer informatie   Oké