Jump to content
Gaetor

PayPal + Belastingaangifte

Recommended Posts

Beste leden,

Enige tijd geleden ben ik 18 geworden, sinds die tijd heb ik een PayPal rekening geopend en daar komt soms wat geld van binnen.

Nou vraag ik mij af of ik dit mee moet nemen in de belastingaangiften per jaar, zo ja... wat moet ik vermelden en wat is daar het resultaat van?

Beste Gaetor, welkom hier, maar wel een vraag terug:"Is dit een ondernemersvraag, want dat er af en toe geld via PayPal bij jou binnenkomt, is wel erg summiere informatie?"

Succes & Groet, Hans van den Bergh, Horeca- & Recreatie-ondernemer 'VOF De Witte Boerderij'

Het is GEEN ondernemers vraag, ik help een Amerikaan met zijn Runescape Private Server als developer en hij stuurt mij zo nu en dan een financiele compensatie van een paar honderd euro.

Hier stuur ik soms een klein deel van naar mijn spaar rekening en soms betaal ik er online wat van, maar wat moet ik hier belasting-technisch mee?

Aangeven als ROW (opbrengsten minus kosten) in de particuliere aangifte IB en dan zet ik bij deze dit topic op slot.

Dit is namelijk WEL een ONDERNEMERSforum. ;)

Modgroet,

Highio

HelikopterLandingsplaats...

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Bring your business plan to a higher level!

On this forum all subjects are discussed related to entrepreneurship.

Growing together with other entrepreneurs

✓     Ask your entrepreneur questions

✓     Share your answers

✓     Low profile

✓     Transparant

✓     At your convenience

✓     Always based on relevance, substance and expertise

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

More information   I accept