• 0

basis service rapport tool

Ik ben op zoek naar een programma om op tablet op locatie een situatie verslag en onderhoudsrapport te maken.

 

De gebruiker moet een aantal checklists doorlopen, zaken aankruisen en enkele gegevens invullen.

Momenteel is dit een excel blad die de gebruiker invult op papier..

 

We willen dit op tablet maken zodat deze gegevens meteen digitaal kunnen opgeslaan worden en vooral het beheer van foto's eenvoudiger kan.

 

In het document willen we een link maken of button waarmee je de camera app kan openen zodat je dan op die plaats de foto kan automatisch invoegen in het document.

 

VB ONDERDEEL X [druk hier voor foto]

 

dit verslag willen we dan gewoon in pdf kunnen doorsturen naar de klant.

 

Ik heb even in Word zitten kijken en vind info dat je meteen vanaf camera foto kan invoegen.

dat zou ik dus achter een link of knop in het bestand willen krijgen. iemand ervaring hiermee, kan dat?

 

Of zijn er andere tools die jullie hier voor aanbevelen?

 

 

Locquet Power & Light: verhuur en verkoop van generatoren, lichtmasten en lichtballonnen
Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Best Vinux,

 

Wellicht kan deze app dienen als oplossing MoreApp.

Als je de link bekijkt staat heel duidelijk omschreven wat je met de app kan.

 

Ze hebben zelfs een "forever free" abonnement als dat genoeg functionaliteiten heeft in jouw situatie.

 

Ben benieuwd of dit is wat je zoekt.

 

Groet,

 

Karim

 

LiveLogistics.nl -  E-Fulfilment:  Wij Slaan Goederen Op, Verpakken Ze En Regelen De Verzending  Voor Webwinkels.

Link naar reactie
  • 0

office 365 heeft volgens mij tegenwoordig ook een "app store" waarin je aan excel of word apps of office-invoegtoepassingen kunt toevoegen voor allerlei taken.

Afhankelijk van je behoeften aan vastleggingen moet je kiezen tussen word of Excel denk ik..

Als je checklists nu in excel zitten lijkt het voor de hand daarvoor een geschikte invoegtoepassing te vinden. Ik durf zo geen invoegtoepassingen te noemen die je zou kunnen gebruiken,

maar lang niet iedereen kent de invoegtoepassingen die worden aangeboden, dus leek mij handig in elk geval het bestaan te melden.

 

maar ik zou ook kijken naar Google docs en de mogelijkheden daar, daar zitten ook opties voor vragenlijsten te maken. misschien werkt dat wel prettiger..

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 206 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.