Irene_M Geplaatst: 31 augustus 2018 Irene_M 1 0 Geplaatst: 31 augustus 2018 Ik heb mijn pensioen in eigen beheer omgezet in een oude dagsverplichting per 1 juli 2017. Mag ik de fiscale waardestijging van 1 jan 2017 tot 1 juli 2017 nog ten laste van de fiscale winst brengen? Of moet ik dit direct fiscaal verwerken in het eigen vermogen? Link naar reactie
0 Norbert Bakker Geplaatst: 31 augustus 2018 Norbert Bakker Moderator 18,1k 35 2015 Geplaatst: 31 augustus 2018 Beste Irene, Higherlevel is helaas niet bedoeld voor vragen van boekhouders/administratiekantoren/fiscalisten voor hun eigen klanten, zie onze forumregels. Dit topic gaat daarom op slot. Ik verwijs je graag door naar het forum fiscaal dienstverleners. Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven. Vragen of offertes? → Contact Link naar reactie
Irene_M
Irene_M
Ik heb mijn pensioen in eigen beheer omgezet in een oude dagsverplichting per 1 juli 2017.
Mag ik de fiscale waardestijging van 1 jan 2017 tot 1 juli 2017 nog ten laste van de fiscale winst brengen?
Of moet ik dit direct fiscaal verwerken in het eigen vermogen?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag