Hoeveel van ons zijn er wel niet op zoek naar een branche gericht ondernemingsplan, marketingplan, adminplan, belastingsplan etc...
Waarom pakt 1 van ons dit niet op als business.
Biedt dan een compleet pakket aan met alle plannen die je nodig hebt voor 15 euro. Totaal moet je er dan zo'n 80 maken, kost veel tijd. Maar als je je bedenkt hoeveel starters er op dit moment zijn.
Afzet van schat ik zo'n 3000 per jaar is toch 15X 3000 = 45000 euro pj. Hier moet je toch aardig je geld mee kunnen verdienen. Gaat het lkkr maak je ze ook in het engels en tik uit je winst.
Typisch een geval van een win win situatie. Iedereen van ons kan wel 15 euro missen. Benut de potentiele synergie zou ik zeggen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Kamikaze
Kamikaze
Beste mensen,
Hoeveel van ons zijn er wel niet op zoek naar een branche gericht ondernemingsplan, marketingplan, adminplan, belastingsplan etc...
Waarom pakt 1 van ons dit niet op als business.
Biedt dan een compleet pakket aan met alle plannen die je nodig hebt voor 15 euro. Totaal moet je er dan zo'n 80 maken, kost veel tijd. Maar als je je bedenkt hoeveel starters er op dit moment zijn.
Afzet van schat ik zo'n 3000 per jaar is toch 15X 3000 = 45000 euro pj. Hier moet je toch aardig je geld mee kunnen verdienen. Gaat het lkkr maak je ze ook in het engels en tik uit je winst.
Typisch een geval van een win win situatie. Iedereen van ons kan wel 15 euro missen. Benut de potentiele synergie zou ik zeggen.
Wie o wie pakt dit op?!?
Groeten,
Kamikaze
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/5920-gat-in-de-markt-nl-ondernemingsplannen-voor-15-euro/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag