Ik hoor mensen hier op het forum vaak praten over onbehoorlijk bestuur van je bv dat zij indien dat aangetoond wordt aanspraak kunnen maken op je prive vermogen.
Wat ik mij dan afvraag, wat valt er onder onbehoorlijk bestuur ? elke fout die je maakt ? dan heeft een BV toch eigenlijk al geen nut meer, want fouten maakt iedereen.
Is er misschien iemand die mij hier wat meer uitleg over kan geven, en wellicht een mooie voorbeeld heeft.
Of is er over dit onderwerp ergens wat meer over te vinden ?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
P.the.chicken
P.the.chicken
Ik hoor mensen hier op het forum vaak praten over onbehoorlijk bestuur van je bv dat zij indien dat aangetoond wordt aanspraak kunnen maken op je prive vermogen.
Wat ik mij dan afvraag, wat valt er onder onbehoorlijk bestuur ? elke fout die je maakt ? dan heeft een BV toch eigenlijk al geen nut meer, want fouten maakt iedereen.
Is er misschien iemand die mij hier wat meer uitleg over kan geven, en wellicht een mooie voorbeeld heeft.
Of is er over dit onderwerp ergens wat meer over te vinden ?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/5959-onbehoorlijk-bestuur-bv/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag