Voor de zaak ben ik bezig met het inrichten van onze salarisadministratie maar blijkbaar gaat er iets niet goed met het toewijzen van het type rekening bij de grootboekrekeningen. Ik heb onderstaande rekeningen die moeten worden aangemaakt maar, dienen allemaal ingedeeld te worden op type, maar hier ben ik echt bang een fout te maken. Wellicht is er iemand die deze invuloefening al eens heeft gedaan en mij hierbij kan helpen :D
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Demandbysdm
Demandbysdm
Voor de zaak ben ik bezig met het inrichten van onze salarisadministratie maar blijkbaar gaat er iets niet goed met het toewijzen van het type rekening bij de grootboekrekeningen. Ik heb onderstaande rekeningen die moeten worden aangemaakt maar, dienen allemaal ingedeeld te worden op type, maar hier ben ik echt bang een fout te maken. Wellicht is er iemand die deze invuloefening al eens heeft gedaan en mij hierbij kan helpen :D
Rekeningen:
De types waaruit ik kan kiezen:
Alvast dank :D
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/59757-salarisadministratie/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag