Ik ben van plan een nieuw product te lanceren op de Amerikaanse markt. Inmiddels heb ik een exclusiviteitcontract van de fabrikant ontvangen en heb reeds contacten gelegd met diverse agenten verdeeld over de US (het patent is inmiddels ook geregeld).
Het betreft hier een Nederlandse vinding met een in Nederland bewezen succes.
Mijn vraag is alsvolgt (met name het kostenaspect in gedachten houdend):
Kan ik beter een bedrijf in de US opzetten en van daaruit gaan distribueren naar mijn agenten, om zodoende in de US ook beter voeten aan de grond te krijgen, of een bedrijf in Nederland starten die exporteert naar de verschillende agenten?
Kennis is beperkt houdbaar als het niet gedeeld wordt en dus de moeite om het te verkrijgen is verspild.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Dennis K.
Dennis K.
Ik ben van plan een nieuw product te lanceren op de Amerikaanse markt. Inmiddels heb ik een exclusiviteitcontract van de fabrikant ontvangen en heb reeds contacten gelegd met diverse agenten verdeeld over de US (het patent is inmiddels ook geregeld).
Het betreft hier een Nederlandse vinding met een in Nederland bewezen succes.
Mijn vraag is alsvolgt (met name het kostenaspect in gedachten houdend):
Kan ik beter een bedrijf in de US opzetten en van daaruit gaan distribueren naar mijn agenten, om zodoende in de US ook beter voeten aan de grond te krijgen, of een bedrijf in Nederland starten die exporteert naar de verschillende agenten?
Kennis is beperkt houdbaar als het niet gedeeld wordt en dus de moeite om het te verkrijgen is verspild.
www.improval.nl - owner
www.gartner.com - associate
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/6028-in-de-us-vestigen-of-vanuit-nl/Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag