Jump to content

Recommended Posts

Ik heb van een bedrijf een pand gehuurd. Nu wil ik weten want ik heb nl van de gemeente een aanslag onroerendezaakbelasting gekregen en ook de verhuurder stuurt mij een factuur met opstalverzekering, onroerend goed en rioolheffing. Betaal ik niet dubbel. En opstalverzekering dient toch de verhuurder zelf te betalen en niet de huurder.

 

wat zijn jullie ervaringen. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onroerende zaak belasting is waarschijnlijk het gebruikersdeel, dat komt voor jouw rekening. Opstalverzekering lijkt mij inderdaad voor rekening verhuurder,  wellicht even goed de contract voorwaarden goed doornemen?


Succes & Groet, Hans van den Bergh, Horeca- & Recreatie-ondernemer 'VOF De Witte Boerderij'

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Bring your business plan to a higher level!

    On this forum all subjects are discussed related to entrepreneurship.

    Growing together with other entrepreneurs

    ✓     Ask your entrepreneur questions

    ✓     Share your answers

    ✓     Low profile

    ✓     Transparant

    ✓     At your convenience

    ✓     Always based on relevance, substance and expertise

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept