• 0

zakelijke rekening

Beste bezoekers!!

 

Ik ben bezig met het zoeken naar een zakelijke rekening en heb al verschillende informatiepakketten opgevraagd. Maar ik vind het erg moeilijk om de juiste te kiezen want moet ik nu voor de abn gaan of de ing of zijn er andere die nog meer geschikt zijn? Kortom welke rekening adviseren jullie mij en wat zijn de voor- en nadelen daarvan?

 

Alvast bedankt.

 

MVG Gijs

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik persoonlijk ga voor de rabobank. Heb 20 jaar bij postbank gezeten, ben er erg ontevreden over....ben overgestapt naar de rabobank, en nu ga ik hier niet meer weg. Heb hele goede ervaringen met de rabobank.

Goede internetbankieren faciliteiten, professionele hulp en advies, etc.

 

Zakelijke rekening bij de Rabo kost 2,50 p/m. Wil je ook kunnen internetbankieren, komt daar 5 p/m bij. Natuurlijk heeft iedereen zijn eigen ervaringen, maar ik ga zeker voor de Rabobank!

 

ps: volgens mij was hier al ook een ander draadje voor....

Link naar reactie
  • 0

Zijn inderdaad al meerdere draadjes over geweest maar kan ze ook niet zo snel vinden helaas (nieuwe zoekengine is onderweg gelukkig ;))

 

Je vraag is overigens ongeveer zo open als 'welke auto moet ik kopen'. Het hangt allemaal af van wat je met je rekening gaat doen: wil je automatische incassos, acceptgiros, ga je 100 overschrijvingen per jaar doen of 10k, heb je krediet nodig bij die bank etc etc. Zonder nadere specificatie heeft je vraag weinig zin. Dus: wat zoek je?

Link naar reactie
  • 0

Ik ben bezig om naast mijn studie een bedrijf op te richten. Hiermee koop ik spullen via een tussenpersoon in NL in die in china worden geproduceerd. Deze producten zal ik op mijn beurt proberen door te verkopen aan andere bedrijven. Kortom ik zoek een zakelijke rekening zonder al te veel poespas en die gewoon makkelijk in gebruik is voor mijn toepassingen en bovendien goedkoop is.

 

MVG Gijs

Link naar reactie
  • 0

Voor gewoon betalingsverkeer in Nederland met niet al teveel transacties is de postbank het voordeligst. Overschrijven van bank naar giro duurt langer dan van bank naar bank (4 werkdagen vs 1 of zelfs direct als je gebruik maakt van electronisch bankieren) Bij banken is er vaak de mogelijkheid telefonisch over te boeken (redelijk duur maar kan handig zjin als je echt snel moet betalen) Maar goed dat is allemaal informatie die je door het aanvragen van een foldertje bij de banken kunt krijgen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 119 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.