Ik ben ongeveer 10 jaar ZZP koerier. We rijden geen vrachtauto. Ik rij en vervoer 1 of 2 dagen per week 1 of 2 pakketten tot 50 kg in mijn eigen personenauto Ford Focus Station. Deze staat ook nog op privé. Dus niet op zakelijk.
Nu ontving ik pas bijgaande brief van het NIWO. Nooit eerder bericht van deze instantie ontvangen. Hierin staat o.a.
lk zou het op prijs stellen dat, indien u geen beroepsgoederenvervoer verricht, u dit via de e-mail laat weten.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
hammie
hammie
Ik ben ongeveer 10 jaar ZZP koerier. We rijden geen vrachtauto. Ik rij en vervoer 1 of 2 dagen per week 1 of 2 pakketten tot 50 kg in mijn eigen personenauto Ford Focus Station. Deze staat ook nog op privé. Dus niet op zakelijk.
Nu ontving ik pas bijgaande brief van het NIWO. Nooit eerder bericht van deze instantie ontvangen. Hierin staat o.a.
lk zou het op prijs stellen dat, indien u geen beroepsgoederenvervoer verricht, u dit via de e-mail laat weten.
Wat moet ik nu doen?
IMG_20190803_0001.docx
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/61533-eurovergunning-nodig-met-personenauto/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag