Jump to content

Marco van Buren

Junior
  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

Personal info

Register

  • You are:
    ondernemer
  • What age group do you belong to?
    41-45
  • You are primarily interested in:
    ondernemen algemeen

Company info

  1. Marco van Buren

    Marco van Buren

  2. Zou dat nog ergens gebruikt worden ? Voor mij valt dat in dezelfde categorie als vooraf overboeken. Als ik zelf ergens iets bestel betaal ik het liefst met Paypal. Vooral mobiele bestellingen zijn supermakkelijk te doen. Als iemand bij mijn shop iets besteld heb ik het liefst een ideal betaling. Dan staat het bedrag maar meteen op m'n rekening.
  3. Het nadeel - en tegelijkertijd voordeel- is dat je er eigenlijk áltijd mee bezig bent. In drukke of stressvolle tijden wordt ik regelmatig wakker met het idee "dat moet ik zó aanpakken, of laat ik dát eens proberen. Soms lijkt het me ook wel eens prettig om naar huis te gaan en eens níet meer met de zaak bezig te zijn. Heel soms hoor....
  4. En nog iets heel anders; Wij hadden op onze oude locatie ook ineens een (auto) garage als buurman. Deze mocht daar ook niet zitten, maar dat heeft men op z'n beloop gelaten. Tot het moment dat buurman ging lassen, de hele boel explodeerde, er 4 panden afgebrand zijn en bleek dat buurman niet verzekerd was. Wat -uiteraard- ook niet mogelijk was, omdat hij daar niet mocht zitten. Lang verhaal kort; iedereen draaide zelf voor de kosten op.
  5. Iedereen een gezond- zakelijk én persoonlijk- 2019 gewenst ! Dat proberen wij ook, maar dan nóg kan ik ook wel 2 boeken schrijven over wat voor kleuterschool het af en toe lijkt. Ook herkenbaar! En zeer frustrerend! Op dat soort momenten voel ik me juist niet aan de top staan, Murphy weet je op dat soort momenten ook goed te vinden. Juist als alles soepel loopt kijk ik tevreden over mijn koninkrijk uit :)
  6. Allemaal ontzettend bedankt voor het meedenken! @Branko Collin Nietszeggend of niet, toch krijg ik daar na meer dan 10 jaar nog leuke reacties op. Misschien moet het ook niet te ingewikkeld zijn, men wil weten dat hún zending als een special delivery behandeld wordt. En aangezien wij daar ons geld mee verdienen proberen we ook elke rit als iets speciaals te behandelen. Bedankt voor je positieve recensie!
  7. Dit! Begin dit jaar heb ik een overname gedaan en door allerlei onvoorziene dingen ben ik niet bij iedereen langs kunnen gaan. Dat is bij enkele klanten toch verkeerd gevallen. Mijn tip zou zijn om - zeker de grote- klanten te bezoeken. Neem een kerstbrood o.i.d mee, is het ijs meteen gebroken.
  8. Oh, ik geef dat door aan de webbouwer, bij mij ziet het er met win10 en chrome prima uit. Ik ben er zelf best trots op ;-) Ik ben vorig jaar in zee gegaan met een heel groot bureau wat mijn betaalde advertenties verzorgde en ook de seo - toestanden. Ik "moest" een review systeem hebben, want ; goed voor google. Ik moest een ssl certificaat hebben, want; goed voor google Ik moest op elke pagina aangepaste teksten hebben, waar meerder keren het woord "utrecht, koerier, enz" terug komt. want; goed voor google Ik moest een mobiele site hebben, want; juist. Ik kreeg het gevoel dat ik mijn site voor google aan het maken was in plaats voor (potentiele) klanten. Als het aan mij lag stond er een iets jovialere tekst, die ook wat beter leesbaar is, maar mij werd geadviseerd het even zo te houden ivm... yep.
  9. Wauw, bedankt voor de reacties allemaal! Ha, dankjewel! Het MVB logo vind je te druk? Of bedoel je wat anders? Wat betreft het blauw, dat ben ik met je eens, dat past er niet bij. We zijn 24/7 bereikbaar. Maar als men ziet dat je 24 uur bereikbaar bent krijg je 's avonds om 23 uur (of later) nog de meest krankzinnige vragen. Vooral van particulieren, daar zitten we niet op te wachten. Onze vaste klanten weten dat we altijd bereikbaar zijn via het vaste nummer. Iedere klant die via webordering opdrachten invoert krijgt ook een "gebruiksaanwijzing" erbij . Weborders ingevoerd tijdens kantooruren behandelen we meteen, buiten die tijd altijd bellen. Nee, inderdaad !! Bedankt voor de tip! Iedereen bedankt voor de tips!
  10. Wij hebben alles aan laten leggen door tritel . De mogelijkheden met voip zijn zowat onbeperkt geloof ik. Wisselgesprekken, onderling doorschakelen, na een bepaalde tijd naar een 06 nummer, wachtmuziekjes, enz.
  11. Dat viel me net zelf ook al op, dat zal ik aan laten passen. Inderdaad, een "vraag nu offerte aan" is misschien wel handig. Dat is raar ja, dat hoort dichter bij de groene bulletpoints te staan. Ik vind het blauw eigenlijk ook niet zo mooi nu ik er nog eens naar kijk. Dat is wel een dingetje wat blijft terugkomen, dat was bij de vorige site al zo, nu blijkbaar weer. (Op mijn galaxy s8 ziet het er nu overigens wel goed uit. Dat klopt, ik kan ik alleen het nieuws zelf invullen, voor de rest heb ik de webbouwer nodig. Het was een bewuste keuze ja, de vorige versie was een Wordpress, als daar iets mis ging - na een update bijvoorbeeld- moest ik een buro inschakelen die dat op moets lossen, dat was ook niet ideaal. Ik heb de hoop dat deze sitebouwer zich ook verantwoordelijk voelt als er iets mis is. De eerste weken zijn goed bevallen in ieder geval. Bedankt voor je feedback Bob !
  12. De vorige versie van mijn website is zo'n 10 jaar meegegaan, tijd voor wat nieuws dus! Na een paar weken heen en weer mailen met een aardige websitebouwer is de nieuwe site vandaag live gegaan. Maar ik ben natuurlijk "blind" voor dingen die nog onduidelijk kunnen zijn, ik zit er elke dag in en snap wel hoe het werkt. Zien jullie dingen die ik gemist heb, of zijn er onduidelijkheden, ik hoor het graag! Omschrijving van je concept: Totaal nieuwe website, begrijpelijker voor mensen die weinig met koeriers / transport te maken hebben Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor: Teksten gemaakt, diverse foto's gemaakt, in overleg de "route" door de site bedacht Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen: Minder blabla, grote pictogrammen die één en ander verduidelijken. Bijvoorbeeld "Wat is een combo?" "Wat is een bus?" Hoe is dit anders dan bestaande concepten: Niet, maar voor mij nieuw.] Wat voor feedback hoop je te krijgen: Mensen die niet thuis zijn in transport / koeriersdiensten moeten min of meer begrijpen hoe het werkt als er een koerier besteld wordt. Zijn alle gebruikte begrippen duidelijk? www.mvbkoerier.nl
  13. Is een exportkenteken een optie ? Ik heb vorige maand een (prive) auto gekocht in Litouwen. Met de eigenaar naar de Litouwse "RDW" geweest om de verkooppapieren te laten stempelen. Ik heb daar ter plekke exportplaten gekregen die een maand geldig zijn. Dan is de verkoper ook niet aansprakelijk voor eventuele dingen die onderweg gebeuren.
  14. Ja, je hebt gelijk. Maar koerieren is natuurlijk ongeschoold werk, de tarieven zijn meestal - niet al te best - en om ergens tussen te komen valt dan best tegen. Met een dieselprijs van rond de € 1,50 per liter kan je simpelweg niet gaan rijden voor € 0.25 per kilometer. Zou mijn advies zijn om een aantal (grotere) koeriersbedrijven te bellen om te vragen of ze nog ZZP-ers kunnen gebruiken.

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept