Jump to content

Marco van Buren

Senior
  • Content Count

    46
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

8

Personal info

Register

  • What age group do you belong to?
    41-45
  • You are primarily interested in:
    ondernemen algemeen

Company info

  1. Al het bovenstaande ervaar ik ook. Sinds de verbouwing van de site " onthoudt" de site ook niet meer waar ik gebleven ben als ik op verschillende computers kijk. Voorheen (dacht ik toch) kon ik op werk een onderwerp volgen, dat stond dan gemarkeerd als gelezen en dan kwam ik thuis en logde in met m'n laptop en zag precies waar ik gebleven was. Dat is niet meer, als ik een onderwerp open begint het vaak halverwege een pagina nu.
  2. Het zal voor jouw product wellicht niet werken, maar als je het een beetje handig inzet kan je er (in combinatie met andere marketingacties) best wat resultaat mee behalen. Jij hebt het over die facebook filmpjes met zo'n dropshipping model (zie het dropshipping topic) denk ik. Ik zou mezelf geen discutabele reputatie toedichten. Goede wijn kan nog zo goed zijn, als ie in je magazijn staat te verzuren omdat niemand ervan af weet, schiet je er nog niet veel mee op?
  3. Niet perse. We deden een winactie op instagram, daar kan je lekker lang over doen. Zo heb je toch 2 of 3 posts per week.
  4. Ik denk niet dat je met 1 post meteen veel meer zal verkopen. Het is een combi van én én én. Mijn produkten staan in google shopping, we plaatsten zelf regelmatig wat op Instagram, facebook en artikelen op verschillende sites. Als een persoon met veel volgers dan iets plaatst is het niet zo dat ik ineens uitverkocht ben. ( Ik heb een advertentie in een nieuwsbrief geplaatst die naar 120000 abonnees is verstuurd, tóen was ik wel in een halve dag uitverkocht). Sinds ik bovenstaande dingen doe is de omzet +300% vergeleken met vorig jaar. Het beste resultaat heb je met een combinatie va
  5. Ik heb voor mijn webshops wel eens gebruik gemaakt van influencer-marketing. De eerste keer kostte het € 150 dacht ik en dat leverde ook niets op (behalve een link op een website). Twee weken geleden zijn er een paar artikelen geplaatst op o.a. FHM magazine en hun instagram account. Dit kostte € 375. Dit heb ik gedaan via Hulc. Op Linkedin is er nu ook een groep Linfluencers, hier zitten BN-ers in die wellicht wat meer kosten.
  6. Eén van mijn klanten is hierin gespecialiseerd. Zowel de kassa systemen als het gekoppelde voorraadbeheer, ik weet niet of ik de naam hier neer mag zetten?
  7. @Marcellacornelia Probeer het even naast je neer te leggen en er rustig over na te denken. Een review op google over het advocatenkantoor is misschien niet het handigste op dit moment. Heel begrijpelijk hoor, maar probeer even te handelen uit ratio i.p.v. emotie.
  8. Voor mij herkenbaar. Je probeert het allemaal netjes te doen en ineens zit er zo'n flapdrol tussen waar je veel te lang mee bezig bent en zelfs slecht van gaat slapen. Afgezien van het juridische verhaal; zo snel mogelijk afscheid van nemen. Laat de "bedreigingen" met slechte review en advocaat voor wat het is, een review kan je ( meestal) op reageren en je eigen verhaal doen. En een advocaat... het zal wel, die kost haar ook veel geld. Het is al die stress niet waard.
  9. Het lijkt toch iets meer te zijn , ik las vandaag dat bitkassa er ook mee stopt. Quote van Bitcoinmagazine: Doorn in het oog zijn de hoge kosten die toezichthouder gaat rekenen. In 2020 is er sprake van €5.000 aan eenmalige registratiekosten en circa €20.000 aan toezichtskosten voor de rest van 2020. Daarbij is de DNB wél uitgegaan van 75 registranten. Mocht dat aantal lager uitvallen, dan kán er een naheffing volgen om het begrotingsgat bij de DNB te dichten. Ook is onzeker wat de toezichtskosten in 2021 gaan zijn.
  10. Ik heb hier geen oplossing voor helaas, ik zag wel in verschillende telegram groepen gesprekken over dit onderwerp , maar die heb je wellicht ook al wel gezien ? Ik ben wel benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen , hoop niet dat de Nederlandse exchanges straks allemaal sluiten.
  11. Dat was ook mijn insteek, maar mijn contactpersonen wisten vorige week nog niets van de maatregelen van de directie. Ondertussen heb ik toch een herinnering verstuurd waarop ik een mailtje terug kreeg met de mededeling dat de betaaltermijn met 60 dagen is verlengd, nogmaals dank voor ons begrip. Ik snap het heus, maar ik heb er geen begrip voor. De tweede patient heeft zich ondertussen ook gemeld, die kan / wil ook niet meer betalen. Dus ondertussen sta ik € 20000 in de min, waarvan nog maar de vraag is wat is daarvan ga zien, maar moet straks wel salarissen en vakantiegeld betalen.
  12. Ja, die bestelde ons ook. Zij wist ook niets van de beslissing van de CEO. Dat maakt het besluit om niet meer te rijden ook best lastig. Maar goed, ik ben geen bank en kan het risico simpelweg niet nemen om het bedrag verder op te laten lopen met het risico straks toch niets te krijgen.
  13. Dat was mijn vraag inderdaad. Ik neem inderdaad niet aan dat ze mij dan wel zullen betalen binnen een korte termijn, maar waar sta ik als het toch misloopt met ze? Er zijn de afgelopen tijd toch best een aantal grote kledingwinkels omgevallen.
  14. De brief was een algemene brief die -naar ik aanneem- verstuurd is naar alle leveranciers. De huidige facturen zijn al meer dan 45 dagen oud en nu komen daar dus nog 60 dagen bij. Ik verwacht inderdaad niet dat men zal betalen omdat er een herinnering of incasso binnenkomt. Maar stel dat ze over 60 dagen toch weer geld beschikbaar hebben, krijg ik dan de facturen + extra kosten of " telt dat niet" omdat ze nu al hebben laten weten dat er geen geld is? Het was een andere keten, niet zij , maar ...
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept