• 0

salaris administratie

Ik heb al een paar jaar een redelijk goed bedrijf.

Ik wil zelf een ietsje minder gaan doen gezien mijn leeftijd.

Dus dan denk je aan personeel.

Maar als ik dan diverse salarisadministratie kantoren.

aanschrijf dan schrik ik enorm van de prijzen.

De rest van mijn boekhouding doe ik zelf maar om dat er ook

nog bij te gaan doen is mij te veel.

Is re misschien iemand die ervaring heefd met een goed

adm.kantoor of een boekhoudkundig bedrijf.

Ik wacht af.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

13 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik heb wel ervaring met een goed boekhoudkantoor.. ;D

 

Aac111, ik lees uit je bericht dat je dus 1 persoon in dienst wil gaan nemen als hulp en evt. vervanger...

Een administratiekantoor heeft aan 2 bedrijfjes met 1 werknemer bijna net zo veel werk als aan 1 met 50 werknemers...Je moet toch voor die ene werknemer dezelfde uitdraaien maken en aangiftes opsturen etc dan voor 50 ... alleen de maandelijkse wijzigingen is bij 50 meer werk....

Dit is de achterliggende gedachte dat jij waarschijnlijk een beetje schrikt van de prijzen...

 

Je zou kunnen denken aan eerst iemand te verlonen bij een uitzendbureau of zo...Als hij goed bevalt kun je hem/haar altijd nog aannemen na een tijdje....

Nadeel hiervan is dat de kosten wel relatief hoger zijn...

Voordeel is dat je niet met de gebakken peren zit als je net je hele loonadministratie hebt opgezet en meneer/mevrouw bevalt niet of vind het ergens anders toch leuker...

 

Optie: Vraag eens bij een wat groter landelijk werkend bedrijf wat prijzen op (er zijn landelijk werkende grote salarisbureaus die goed concurrerende prijzen hebben..)

Optie2: Vertel eens welke regio je zit, ik ga niet alle administratiekantoren in heel nederland noemen.....(en misschien zit je wel vlak bij ons ;) )

Optie3: En dit is een aanrader! Shop eens bij een paar bedrijven bij je in de buurt die zelf hun loonadministratie doen en vraag of je voor die ene werknemer hun boekhouder mag lenen/huren.... Zij hebben de software toch al en de kennis, en vaak vind de boekhouder het een welkome afwisseling....

 

 

Egbert Punter

Link naar reactie
  • 0

Ik heb al geprobeerd met iemand van een uitzendburaeu.(start)

Maar dat is geen succes. Deze jongen verdiende 11 euro en ik betaalde 26 euro per uur Ex.

En ik was ook niet te spreken over het beleid want het was niet zeker als deze jongen ziek was er meteen een vervanger was.

dat kun je als eenmansbedrijf niet hebben.

Ik woon in omgeving zwanenburg.

tot hoors

 

Link naar reactie
  • 0

KPMG is inderdaad een van mijn partners, maar ik werk voor mijn klanten niet met www.salaris.net. Wel voor mijn eigen organisatie en ik moet zeggen ... ben er tevreden over:D

 

Heb je soms een hekel aan KPMG of zo? Het valt me op dat je zelf wel organisaties adviseert en ook administratieve diensten levert, maar alles waar KPMG wordt genoemd nogal negatief benaderd.

Kees de Kruiff

In Memoriam

Link naar reactie
  • 0

Heb je soms een hekel aan KPMG of zo? Het valt me op dat je zelf wel organisaties adviseert en ook administratieve diensten levert, maar alles waar KPMG wordt genoemd nogal negatief benaderd.

 

Ik denk dat die negatieve reactie er meer mee te maken heeft dat je op 1 avond in drie verschillende draadjes links naar KPMG post. Afgezien van het crossposten, als je er zelf liever niet mee werkt voor je klanten, waarom raad je het dan een ander aan?

Link naar reactie
  • 0

Tja, soms kom je hetzelfde probleem drie keer tegen ;D KPMG gebruikt een ander systeem voor mijn klanten ... ik koop bij hun een pakket diensten in en hoe ze het "achter de schermen" oplossen interesseert me niet als het maar goed gebeurt. En ik krijg ook over de loonadministratie geen klachten.

 

www.salaris.net gebruik ik wel voor mijn eigen organisatie, zoals vermeld, en ben er dik tevreden over. Zeker ook vanwege de prijs. Maar als jouw kantoor het beter kan tegen een scherpere prijs dan stap ik zo over. o problems!

 

Groet

Kees

Kees de Kruiff

In Memoriam

Link naar reactie
  • 0

Heb je soms een hekel aan KPMG of zo? Het valt me op dat je zelf wel organisaties adviseert en ook administratieve diensten levert, maar alles waar KPMG wordt genoemd nogal negatief benaderd.

Ten eerste eventjes iets duidelijk maken..Ik heb GEEN hekel aan KPMG! Ik heb daar met plezier zelfs drie jaar gewerkt (in Drachten en Groningen toen nog KMG KKC) en nu nog werkt er familie van mij bij KPMG en heb ik nog steeds contact met oud-collega's!

 

Ik adviseer eigenlijk nooit bedrijven, maar attendeer soms op verzoek. Mijn eigen diensten zal ik hier niet/nooit aanbevelen, ik lever hier alleen gratis adviezen.

 

De reden dat ik mijn berichtje plaatste was inderdaad dat jij "out of the Blue" drie berichten kort achter elkaar plaatste waar inderdaad steeds weer KPMG naar voren kwam, en bovendien je deze in je eigen website ook prominent naar voren komt....ik vond dit iewat rieken naar spam. Maar ik heb het mis gehad... :-[

mijn excuses hiervoor....

 

Egbert Punter

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 150 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.