indira (eXistenz) Geplaatst: 9 augustus 2005 indira (eXistenz) 129 0 Geplaatst: 9 augustus 2005 ik vind het hier zo leuk! ;D Zie ook: crossmedialog Link naar reactie
Erik Duindam Geplaatst: 9 augustus 2005 Erik Duindam 515 2 Geplaatst: 9 augustus 2005 goede titel! waarom was je vanochtend niet in de chat? was echt gezellig en leerzaam!! Technisch innovator. Link naar reactie
indira (eXistenz) Geplaatst: 9 augustus 2005 Auteur indira (eXistenz) 129 0 Geplaatst: 9 augustus 2005 chat.. waar.. help... jammer gemist! ik was bezig met offertes maken... Zie ook: crossmedialog Link naar reactie
Nico Schouten Geplaatst: 9 augustus 2005 Nico Schouten 5k 325 Geplaatst: 9 augustus 2005 Die chat wordt vervolgd. ;) Synergeon Link naar reactie
Erik Duindam Geplaatst: 9 augustus 2005 Erik Duindam 515 2 Geplaatst: 9 augustus 2005 Die chat wordt vervolgd. ;) Zeker weten, al moet ik het zelf opzetten :) Technisch innovator. Link naar reactie
Erik Duindam Geplaatst: 9 augustus 2005 Erik Duindam 515 2 Geplaatst: 9 augustus 2005 chat.. waar.. help... jammer gemist! ik was bezig met offertes maken... Zie de coffee-topic van perry. Technisch innovator. Link naar reactie
indira (eXistenz) Geplaatst: 9 augustus 2005 Auteur indira (eXistenz) 129 0 Geplaatst: 9 augustus 2005 ik kom morgen ook maar op de koffie hehe Zie ook: crossmedialog Link naar reactie
Erik Duindam Geplaatst: 9 augustus 2005 Erik Duindam 515 2 Geplaatst: 9 augustus 2005 ik kom morgen ook maar op de koffie hehe :) Ik kijk ook of ik weer mn bed uitkom. Je karma gaat trouwens skyhigh opeens! Misschien die foto ;) Technisch innovator. Link naar reactie
indira (eXistenz) Geplaatst: 9 augustus 2005 Auteur indira (eXistenz) 129 0 Geplaatst: 9 augustus 2005 verrek zeg! ;D beter dan -2 (waar het mee begonnen is) ;) Zie ook: crossmedialog Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen